Avatar billede numbat Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning fra internettet. Måske driver prob.?

Jeg sidder ved en kammerat og kæmper med hans printer.
Den udskriver uden problemer fra Word og lign. programmer; men den vil ikke udskrive fra internettet. Printerhovedet bevæger sig fint henover papiret som ved en normal udskrivning, men papiret er blankt. Jeg har aldrig været ude for dette før, derfor spørgsmålet herinde.

Printeren er en Olivetti JP 792 og hans styresystem er WinXP. Mit umiddelare gæt er at det er et driverproblem!
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. oktober 2003 - 22:38 #1
Nu har I vel fjernet den tape der normalt sættes over blækpatronerne som beskyttelse,!!! ikke.
Avatar billede numbat Nybegynder
01. november 2003 - 00:34 #2
Bufferzone=> Nejda.... skulle jeg det?? SPASSER.... hvis du havde taget dig 2 sekunder til at læse spørgsmålet ville du have set at den udemærket udskriver fra Word og lign.!! At du mener at spørgsmålet er lamt fremgår tydeligt af din kommentar, men hvis du ikk kan give et ordentligt svar så hold dig væk.
Jeg har ikke været udsat for det før... DERFOR spørgsmålet.
Du er kraftedeme uintelligent at hør' på!!

Lad være med at kommentere dette medmindre det gøres seriøst. TAK!
Avatar billede dmcn Praktikant
01. november 2003 - 01:33 #3
numbat : At bufferzone kommenterer før han har læst spørgsmålet igennem, forsvarer på ingen måde det sprogbrug. Betragt dette som første advarsel.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede dmcn Praktikant
01. november 2003 - 01:35 #4
Og så kan du måske lige fortælle mig hvad du har med brugeren net-meister at gøre?
Avatar billede numbat Nybegynder
01. november 2003 - 17:00 #5
n0rmality=> net-meister er min lillebror. Warum?
Avatar billede cdc Novice
01. november 2003 - 17:03 #6
Problemet er hvis du udskriver fra en side hvor der ligger et billed som bg, og texten er hvid.
Hvis du sudskriver og har indstillet dine indstillinger at den skal udskrive baggrunden også, vil jeg regne med at du kan se noget. Hvid på hvid bg, ja det bliver blankt :o)
Avatar billede cdc Novice
01. november 2003 - 17:04 #7
gå ind i internet indstillinger i menuen funktioner klik avanceret og scroll helt til bunden. Detter er i IE
Avatar billede cdc Novice
01. november 2003 - 17:04 #8
´skrivefejl er gratis :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
01. november 2003 - 17:32 #9
numbat : Sjovt, så ligger det åbenbart til familien at bande og svovle som en anden havnearbejder.
Avatar billede numbat Nybegynder
16. april 2004 - 23:53 #10
Ingen brugbare svar. Desværre. Men tak.