Avatar billede lvn Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Adobe Acrobat

Jeg har et problem med Adobe acrobat. Når jeg i min browser (IE6.0) klikker på et link til en PDF fil får jeg fejlmeddelelsen: Could not find adobe acrobat!
Jeg HAR forsøgt at afinstallere og gen-installere adobe acrobat, samt opgradere til en nyere version men lige lidt hjælper det. Det skal siges at hvis jeg dobbelt klikker på en PDF fil der ligger på skrivebordet virker det fint.
Kan nogen hjælpe mig med at løse dette meget irriterende problem?
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:40 #1
geninstaller IE6 med sp1 eller med sp2
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2003 - 10:41 #2
Har du prøvet med en anden Browser? Jeg tror at det er dér problemt ligger, da jeg selv tidligere har haft problemer med IE.

Prøv med Opera, Netscape eller Mozilla, de virker hurtigere, bedre, mere stabilt og kan langt flere ting.  :-)
Avatar billede lvn Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:43 #3
En anden browser er ikke en option.
Avatar billede lvn Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:46 #4
Til technodance: Hvor finder jeg en fuld IE6?
Avatar billede m_skau Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:46 #5
Prøv at gennemgå Adobes forslag her:
http://www.adobe.com/support/techdocs/98fe.htm
Avatar billede lvn Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:59 #6
Adobes egen guide virker ikke på dette problem
Avatar billede kapla Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:46 #7
Avatar billede arlet Juniormester
02. november 2003 - 14:29 #8
"Prøv at reperer din IE 6,0 ved at lave et sfc check på dine systemfiler og gøres på denne måde.
(Start > Run) og her skriver du sfc /scannow(mellemrum mellem sfc og /scannow).

Og virker dette trick ikke ja så kan du prøve at reindstaller den.

1: Klick på Start > Kør, skriv Regedit og klik på OK.

2: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \ Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
Pas på for der er 2 næsten identiske.

3: Højre klik på den streng som heder IsInstalled og ændre den fra 1 til 0.

4: Luk det hele ned

5: Download og indstaler din nye IE 6,0 http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

NB husk at hvis du ikke er helt sikker kan du lave en backup at din regedit.

Filer-Export vælg gem som :)"  Lånt af resten*S*
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 20:42 #9
Det virkede..

Takker for point *S*