Avatar billede zumzumzum Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:23 Der er 9 kommentarer

mit nero mangler hukommelse

dette er oprette for at give point fra en anden side så håber folk respektere det !!!

Kop eller victor i ved hvem i er.....

den der kommmer først får pointene... den anden opretter jeg en anden auktion til
Avatar billede robotten Praktikant
31. oktober 2003 - 08:36 #1
Du kan da bare vente til begge har svaret, og så går under "avanceret" knappen og uddele point.
Avatar billede norbert Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:50 #2
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 08:52 #3
du skrev at du ikke ville betale 30 dollars for et program, så jeg fandt et gratis til dig...

Det var vel det du bad om i spørgsmålet, så tillader at lægge et svar..
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:18 #4
så siger jeg da, pøj pøj med ac-dc extraktor.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:11 #5
Du får ikke et svar af mig - jeg er bedøvende ligeglad med dine point.
Men forvent ikke at få hjælp fra mig mere - du er BLACKLISTET !

Og du "kop" nu er du pludselig kæk og from som et lam igen - Ja, ja - I kan begge sejle Jeres egen sø kan I.
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:28 #6
jeg ønsker ham pøj pøj med hans nye program.det gør mig hverken from eller kæk !!! kan ikke rigtig se pointen men din slutbemærkning. eller er du bar lidt sur ( lige nu)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:34 #7
Glem det - jeg orker ikke at starte en ny diskussion her, men synes bare du har foretage en 180 graders drejning i forhold til dette (30/10-2003 22:55:22) indlæg, i den tråd der linkes til herover.

Slut fra mig - med mindre !!
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 17:11 #8
det var som ikke, for at starte endnu en disku ,jeg kan bare ikke se at jeg har fået nogle points.og hvis du ikke vil ha dem, så vil jeg da gerne ha dem.og da jeg er født ind i en sejlsports familie så jeg er en habil sømand.(jeg er bare landet der hvor jeg ikke ved hvem der uddele dem ---så jeg kan bede rette vedkommende .
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:50 #9
"zumzumzum" - TAG DIG NU SAMMEN MAND - SE DOG AT FÅ AFSLUTTET HER !