Avatar billede grillmand Nybegynder
31. oktober 2003 - 01:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

LCD-skærm på digitalkamera

Hej.
Jeg er interesseret i nogen (dårlig!!!) erfaring med digitalkameraer hvor LCD-skærmen bagpå er gået i stykker. Dette indebærer både slid, tab af kamera, spildt cola og så videre.
På forhånd tak.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:50 #1
Var ude at klatre i de Franske Alper og tabte et DigiKamera 4 meter direkte ned på skarpe klipper......
Batterierne faldt ud, men skærmen var indtakt.
Desuden tabte jeg den ned i en skål med dressing engang.
Kameraet er nu 2-3 år gammelt og kører endnu. (det er et Olympus)

Men det har meget at gører med hvordan det sker, hvordan det falder mv. Men det er jo en gammel gennemprøvet teknik.

Så jeg kan ikke gi dig nogle "Dårlige" erfaringer, men kun gode :-)
Avatar billede popsy Novice
31. oktober 2003 - 13:22 #2
Lol, du ved ikke helt hvilken historie der skal stå på skadesanmeldelsen eller hvad?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:37 #3
Den holdt sku til det, så der er HELDIGHVIS ingen skadesanmeldelse.... :-)
Avatar billede popsy Novice
31. oktober 2003 - 13:41 #4
hehe, det var nu mere spørger jeg tænkte på ;)
Avatar billede grillmand Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:39 #5
popsy--> Jeg er bare på udkig efter mit første digitalkamera. Ville bare lige undersøge sagen med hensyn til om jeg skulle oprette en skadeforsikring samtidig med køb eller om jeg turde lade være. Det lader til jeg tør lade være for har købt kameraet her i dag;-)

Dette spørgsmål er svært at give ét rigtigt svar så jeg vil bare give pointene til bjuhl fordi hans erfring er en man kan forholde sig til:-)
Avatar billede popsy Novice
31. oktober 2003 - 15:43 #6
Hehe, nice nok, håber du har købt et godt et :)
Avatar billede bjuhl Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:59 #7
Tak!

Hvad faldt valget på?
Avatar billede grillmand Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:42 #8
Det blev SONYs DSC-P72. Jeg har bestilt den over nettet så venter stadig på den.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:17 #9
Cool... Fræk lille sag.