Avatar billede onpoint Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:58 Der er 3 kommentarer

export fra outlook 2000 til MAC mail program/el. til outlook eks

export fra outlook 2000 til MAC mail program/el. til outlook  ekspres. How the fuck do I do ?
Avatar billede mile Juniormester
31. oktober 2003 - 10:11 #1
Hvis du både har Outlook 2000 og Outlook Express på samme maskine, kan du blot i Outlook Express gå i filer - importer - meddelelser - og vælge "Microsoft Outlook".
Avatar billede onpoint Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:34 #2
ja det har jeg selvfølgelig ikke, men det lykkedes mig at eksportere med *.csv fil. Men desværre eksporterede den ikke min distributions liste med? Så spørgsmålet er, hvordan får man en gruppering af folk over, ikke kun contacts, fordi det er lykkedes for mig.

det er fra pc outlook 2000 til en mac outlook ekspress(med pc emulator)
Avatar billede mile Juniormester
31. oktober 2003 - 10:43 #3
Puh - det aner jeg godt nok ikke, normalt ville jeg eksportere adresserne ud i en pst-fil, men jeg aner godt nok ikke om en sådan kan importeres til OE, men måske er der nogen OE brugere her på Eksperten der ved det ??