Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Program der ser på køler bios ram osv.

Ja jeg vil gerne ha et program der kigger på mine kølere hvor man omdrejninger og volt og ram osv..

Kan i finde sådanne et til mig ??

Ku være fedt..

/Venligste hilsner...
Avatar billede frizzzb Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:28 #1
du kan bruge SiSoft Sandra, det tester alt hvad der er at teste :
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:29 #2
Ok..
Har du et link ?? :)
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:30 #3
Så kan jeg nu bedre li' Aida, som tilmed er gratis og understøtter dansk osv.
http://www.aida32.hu/aida-features.php?bit=32
Avatar billede frizzzb Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:33 #4
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:33 #5
Men hvis du tænker på at den skal vise temp. nede i tray, så er speedfan også godt, og gratis selvfølgelig
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:34 #6
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:36 #7
Hvis ikke det der sisoft er bedre tager jeg aida.. Det er fandme fedt :P
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:37 #8
wickedd får.. Speedfan og aida er lige hvad jeg skal bruge.. :P
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:38 #9
Hvis der er en flamme ud for temp3: 128  Er dte så godt ? :D
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:39 #10
Lige en hurtig ting.. Starter de 2 programmer automatisk og ligger sig i tray når com startes ??
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:41 #11
Nej. Det jeg gør med speedfan f.eks. er at smide en genvej ind i start, og få den til at starte minimeret. Så vil den automatisk vise tempereaturen nede i tray hver gang puteren starter op
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:44 #12
Ok. Men Aida starter selv op ??

Og har du andre fixe programmer ?? :P Altså som du selv bruger ?:)
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:49 #13
Igen, bare lav en genvej i start.
Aida er nu heller ikke lavet til at køre i baggrunden, men til at se hvilke hardware/sofware dele man har + deres hastighed osv.

Speedfan derimod, er lavet til at se i realtime hvilken temp ens cpu, motherboard osv. har. Og selvfølgelig til at kontrollere diverse kølere.
Avatar billede darkside Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:50 #14
Jeg vil anbefale MBM5, det er et rigtigt nice program, det kan oxo holde øje med det hele
http://mbm.livewiredev.com/
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:51 #15
Ja det har jeg også brugt engang :p Ganske nice program
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2003 - 22:54 #16
MBprobe er også godt, der mangler dog lidt endnu
http://mbprobe.livewiredev.com/
Avatar billede RJFreelance Praktikant
30. oktober 2003 - 22:58 #17
Ok. Bruger Speedfan og Aida hvis jeg vil teste noget :P