Avatar billede hellswonars Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:12 Der er 2 kommentarer

hvordan reg man i windowsXp hvis man har installeret det

Hej det her er sikkert en nemt spørgsmål, men jeg hader at lede rundt i systemfilerne for at finde noget...
så er der nogen der ved hvordan man registrere windowsXp når man har sagt nej til det når det lige er installeret...? kan man så ikke gøre d....
Avatar billede kenp Novice
30. oktober 2003 - 21:42 #1
du mener aktiver det? ring til microsoft! eller gør det via nettet! det kan du finde via start menuen ellers tro mig den skal nok poppe op engang imellem.
Avatar billede maxbernhard Nybegynder
07. november 2003 - 21:37 #2
Man kan både AKTIVERE og REGISTRERE Windows XP.
Aktiveringen skal ske indenfor en måned, ellers holder det op med at virke. Der skulle gerne være et menupunkt i start til at gøre dette.
Registreringen er frivillig.