Avatar billede masterlu Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til Forum

Hej alle jer experter!! :)
Nu er det sådan at jeg godt kunne tænke mig at lave et forum for mine besøgende.. Men jeg er ikke den store haj til at programere, derfor har jeg i et stykke tid kiggede efter et forum script i php men har ikke fundet noget endnu eller dem jeg har fundet har været fyldt med reklamer og det vil jeg ikke ha.. derfor ville jeg høre om der er nogen der kender et forum man kan hente eller om der var en der havde lyst til at lave et??

MVH
Bjarne Frimann Jensen
http://www.MixMeister.dk
Ps Det skal kunne tilpasses til tabels
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:06 #1
Avatar billede masterlu Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:09 #2
kender godt sinde men dem jeg har fundet der inde er som regl med mange rekalmer eller ikke gratis??
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:34 #3
www.phpbb.com

det tager ca 4 min at installere
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:35 #4
og der findes en million mods til det