Avatar billede kiwisaft Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:31 Der er 3 kommentarer

Hvad syntes i om webpimp

Hey... så har jeg bestilt mit .dk domain, igennem b-one.dk (det sagde folk hvor godt og billigt)

Hvad syntes i selv om det? altås måde navnet og b-one.dk

Det er en HELT privat side, og ja... syntes det lyder COOL

Mvh kim Christiansen aka webpimp.dk
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 15:37 #1
Det kommer jo an på hvad der skal være på siden....

Det første jeg kommer til at tænke på, er en alfons med en hjemmeside :o)
Men du er vel sikkert over i noget mere hiphop/street....
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:38 #2
hehe jeg er faktsisk en "dance boy... hehe... og det er sq bare en alm privat side, med info om mig, billeder, downloads, spil, anmeldelser osv
Avatar billede blyno Praktikant
30. oktober 2003 - 16:40 #3
Jeg syntes at det er et KANON navn.. (men det skal jeg jo sige)..