Avatar billede berthellehmann Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:02 Der er 9 kommentarer

Windows Media Player

Hej,

jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men playeren vil ikke starte, når jeg aktiverer den.
Hvis jeg åbner stifinderen og markerer en mp3 fil, åbnes playeren i venstre side af stifinderen. Det samme når jeg spiller en film. Den åbner kun i stifinder i et meget lille format. Hvordan kan jeg få den til at virke som før :
Når jeg åbner en lyd eller film fil, skal player starte normalt som et andet program i ful dstørrelse.

Hjælp!

Mvh.
Berthel.
Avatar billede henriksr Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:04 #1
Inde i din internet explorer > Tools - Internet options - Play video in browser

Prøv at slå det fra ..
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:09 #2
Og når den gør det, så klik på de to sammenhængen "Firkanter" IKONER i browseren, så får du den tilbage i Standard!!
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:11 #3
JEG håber du fik det løst med mine IKON-forklaringer, som ikke er helt gode!
Avatar billede berthellehmann Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:40 #4
"Play video in browser" kan jeg ikke finde.
Du mener i fanebladet "avanceret" ikk?

Det med IKON forklaringen er jeg ikke med på?

Mvh.
Berthel
Avatar billede robotten Praktikant
30. oktober 2003 - 15:47 #5
Højreklik på den ønskede fil, mens du holder shift ned. Vælg "åben med", og vælg det ønskede afspilningsprogram. Husk at markere "åben altid denne fil med dette program"
Avatar billede berthellehmann Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:57 #6
robotten : Det er jeg med på. Den starter skam også i media player, men kun som lille vindue i stifinder. Den skal helst starte programmet "Windows Media Player" programmet. det gør den ikke. kun en "mini" version i stifinder.
Se screenshot her .
http://www.danskunlock.dk/media.gif

Mvh.
Berthel
Avatar billede robotten Praktikant
04. november 2003 - 08:41 #7
Kan ikke herfra lige finde den indstilling der gør, at fx Media player åbnes i stedet.
Avatar billede robotten Praktikant
11. november 2003 - 08:16 #8
Fundet ud af det?
Avatar billede robotten Praktikant
27. november 2003 - 13:16 #9
Husk at lukke igen, hvis dit problem er blevet løst.