Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:58 Der er 6 kommentarer

Billigst og Nemmest betaling med dankort

Hejsa alle sammen.

Hvad er den Billigst og Nemmest måde for mig med en webshop at gøre så jeg kan modtage visa/dankort på sitet.

helst uden en ssl/https sikker server.
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:02 #1
shopping.ofir.dk :-)

Men
freeway.dk og scannet.dk har betalings moduler
Avatar billede leif Seniormester
30. oktober 2003 - 15:13 #2
Du kommer aldrig uden om en ssl/https server hvis du vil kunne modtage dankort !!! Det er bare spørgsmålet om du selv skal have den sikre server eller om en anden skal have den, men kig på www.dibs.dk, www.freeway.dk, www.scannet.dk eller www.abusiness.dk som er nogen af dem jeg kender.
Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:14 #3
Hvad har i a erfaringer på områet, hvem er nemmest at have med at gøre, når det kommer til opsætningen?
Avatar billede leif Seniormester
30. oktober 2003 - 15:16 #4
Fx. denne side, http://www.abusiness.dk/3/index.asp?article=4 forklarer (synes jeg) meget godt, hvad der skal til. Lig særligt mærke til afsnittet "Hvad er betalingsmodulet ikke?"

Jeg tror med opsætningen er det sådan hip som haps, jeg bruger selv nu www.dibs.dk jeg synes at det var meget nemt, især hvis man husker at følge deres foreskrifter.
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:16 #5
Freeway er det nemmeste syntes jeg :-)
Jeg har lavet en del betalingssystemer til *voksen* sites, baseret på deres service.
Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:38 #6
Jeg gennemlæser de forskillige sits i er kommet med, og vender tilbage