Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Script & masser af fejlmeldinger siden sidste formattering!

Jeg har installeret min Office XP på min IBM-T40 og fået nogle underlige Scriptfejl, siden (Tror JEG)..
Der er stortset fejlmeddelelser på alle sider jeg surfer på og det kan nogen gange så lade sig gøre, at åbne et program som kalder sig MICROSOFT SCRIPT EDITOR el. lign. Det er bare ikke muligt, at gå ind og fjerne dette skide irriterende program i Kontrol-panelet!

SÅ nu er det jeg gerne ville undgå endnu en formattering af min maskine, blot for dette men jeg kan bare ikke selv finde løsningen!!

MÅSKE nogen af jer derude der kan trickset??
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:12 #1
HALLO kan I ikke fixe den?? Jeg troede der var EKSPERTER her?? :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:10 #2
Prøv at se om det ikke lige er det her som er din fejl

Funktioner
Internetindstillinger
Fanebladet Avanceret

Her skal du fjerne vingen i deaktiver scriptfejlfinding.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. november 2003 - 01:17 #3
Takker for point;)