Avatar billede kongen.dk Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

lyd codec mangler

Hej eksperter:-)

jeg ligger inde med et video klip, Windows mediaplayer identificere vidio klippet, men desværre ikke lyd sporet. Media player skriver i oplysninger om fejl at formaterings koden 2000 kræves for at kunne afspille denne fil...

så jeg mangler altså et lyd codec 2000, er der nogen der kan hjælpe???

mvh.Rasmus
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:51 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:52 #2
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:53 #3
Ja,men er filen korrekt så kan du hente dette codec, (http://www.k-litecodecpack.com/) som skulle løse alle ikke mulige afspilelser.. Men det lyder for mig mere som om, at det er en skadet fil??
Du skal blot vælge DOWLOAD på siden,og så fra hvilken "Bruger" du vil hente det fra!!!
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:01 #4
007_jkm > undskyld men K-lite..... har det ikke noget at gøre med kazaa at gøre?? det er ikke noget så man bliver bøffet at strømerne?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:04 #5
codec 2000 betyder at du mangler et AC3 lyd codec til din DivX film.

/per
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:07 #6
Jo, det har noget med det,at gøre, men du skal vel ikke bruge andet end et CODEC, og det er JO fuldt lovligt, sååå du bliver vel ikke bustet af de sorte? Man kan dowloade andet en ulovlige film med Kazaa!! Så du må jo lige styre det"! :-) Kan du sige lidt om dit klip? Hvor langt er det? Hva hedder dets fulde navn? hva med, at lade mig se det??
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:19 #7
007_jkm>

jo det kan jeg da, vi har om Genteknologi i dasnk, hvor jeg og ham jeg arbejder sammen havde bestilt noget matriale fra københavns universite, der fandt, der var en CDrom med, men det var sådan en hjemme lavet en, lidt skummelt, men klippet ser faktisk udemærket ud, men vi vil også gerne høre lyde, den var præsis 33 min og 25 sek, og hedder Genteknologies historie.avi

er det ok?

altså det med kazaa, jeg bruger det ikke selv, det vil jeg ikke, blev bare lidt mistænksom da jeg så det med k-lite.. men har lige et sidste spg. når man installere den codec pakke, kan man jo vælge en masse komponeter der skal installers, men jeg vil altså kun have de codec, ikke alle mulige trælse, dumme ekstra sponser programme,( det er det med kazza/kazaa lite) er det også det her??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:21 #8
Du kan også hente denne player: http://www.divx-digest.com/software/tcmp.html

/per
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 15:34 #9
kongen.dk >> Hent det codec hoejrup linker til. Så er du fri for alt det andet skrald du for med i de codec pack.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 16:18 #10
//kongen.dk

Hent dette tool - det kan fortælle dig hvilke codecs du mangler.

http://www.headbands.com/gspot/download.html

Derudover kan det også fortælle dig om, der er noget i vejen med dit filmklip

Held & lykke