Avatar billede plumo Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tagwall rettelser

hej eksperten brugere.

Jeg har følgende tagwall: http://www.b-teens.dk/default.asp?page=6

Den har bare nogle problemer: Den skifter ikke side, når man trykker på "næsteside"

Den vælger ikke hvor mange sider den skal vise når man vælger dette.

Når man har skrevet et tag kommer man heller ikke til tagwall.

Alt dette tror jeg bare er nogle links som skal rettes til. I kan finde koden her: www.b-teens.dk/exp.html

På forhånd tak!
Avatar billede locturian Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:22 #1
Udmiddelbart ser det ud til det er i linket til næste side. Der står page=5 - i den url du oplyste, står der page=6
Avatar billede plumo Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:32 #2
Jeg har en mail, så hvis du gider at rette det til og så sende det til mig, ville jeg blive glad: David@team-nopanic.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:36 #3
For 15 point? Naaah - Gav dig et hint, så må du selv finde ud af det :) Hjælp til selvhjælp, ikke færdige løsninger :D
Avatar billede plumo Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:22 #4
Man kunne jo forhøje dem med 50point ?!
Ville det være iorden.
Avatar billede locturian Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:23 #5
Sorry, hjælp til selvhjælp, eller penge på bordet....
Avatar billede twilight Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:58 #6
Kan kun give locturian ret.

Flg linje:
response.write("<a href='?page=5&tagpage=" & tagpage + 1 & "&list=" & list & "'>Næste side >></a>")

skal ændres til:

response.write("<a href='?page=6&tagpage=" & tagpage + 1 & "&list=" & list & "'>Næste side >></a>")

Jeg vil dog stærkt anbefale at du sætter koden pænere op. Nu ved jeg ikke om du har gjort det i selve asp filen, men den kode vist i exp.asp er besværlig og træls at læse. Ryk tekst ind når den står inde i en blok. f.eks:

if Cint(tagpage) > 1 then
response.write("<a href='?page=5&tagpage=" & tagpage - 1 & "&list=" & list &"'><< Forrige side</a>")
End if

bliver til:

if Cint(tagpage) > 1 then
  response.write("<a href='?page=5&tagpage=" & tagpage - 1 & "&list=" & list &"'><< Forrige side</a>")
End if

Skal så gøre det samme med alle blokke, men det gider jeg ikke. Det må du selv gøre.
Avatar billede plumo Nybegynder
31. oktober 2003 - 09:35 #7
Lig venligts et svar begge to, så jeg kan fordele pointene. Jeg har fundet ud af det, det var bare 4 links som skulle rettes til.
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:51 #8
ok
Avatar billede twilight Nybegynder
01. november 2003 - 22:42 #9
Jeg behøver ikke point, da det sådan set var locturian der svarede på det pågældende spørgsmål.
Avatar billede plumo Nybegynder
02. november 2003 - 08:33 #10
ok