Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 07:32 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Some where over the rainbow

ok jeg har nu ledt i flere timer efter techno versionen af some where over the rainbow men nejnej......den er ikk til at opdrive på napster!! jeg har tilgænggæld fundet den i både country version og jeg hved ikk hvad!!1 er der ikk lige en der kan sige mig hvad dem der har lavet den hedder!!! PLZZ altså techno versionen =))
Avatar billede thomas_it Nybegynder
07. januar 2001 - 07:49 #1
Er det ikke ulovligt? ;o)

- Thomas
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 07:58 #2
thomas it>>>

JEg har kun en ting at sige til dig:

Da jeg var små var himlen så blå at jeg fyldte min ble og sådan var det
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 07:59 #3
solen den skinnede og dagen den var varm og lang og køerne de græsede og sang
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 08:02 #4
men så en dag der døde min lille undolat...
jeg blev fuldstændigt vild
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:03 #5
for der var det nemlig det først gik op for mig at jeg var necrofiiiiiil
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 08:04 #6
I sommerhus fandt jeg døde mus
slæbte ned til stranden ved dødevanden
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:05 #7
gik på museum og der jeg ååh så sat i stand og kiggede på en gravballemaaand
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 08:08 #8
ohh i en død er der ligesåmeget smæld som i trafikuheld og gennem lange sommernætteg om afdøde onkel keld
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:09 #9
umm en lille retelse på min sang partner.........

Og gennem lange sommernætter drømmer jeg om afdøde onkel keld
Avatar billede thomas_it Nybegynder
07. januar 2001 - 08:09 #10
Thomas_it

jeg synes i skulle oprette et spørgsmål:
Hvordan lyder vi?

så jeg kunne svare;o)

- Thomas
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:17 #11
jamen jeg vil helere ha at vide hvad dem der har lavet den sang hedder
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 08:17 #12
VIL DU HA NOGET ROULADE?
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:18 #13
HAAARJJJ  HAAAAAAARRRRRJJ
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 08:41 #14
JEG HEJER RENÉTARDERET OG DET ER BARE ALLETIDERS
Avatar billede blazer Nybegynder
07. januar 2001 - 09:09 #15
HVAD SIGER DU MONGOLE?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. januar 2001 - 09:32 #16
Sister Mary Shoelace : some where over the rainbow
Er det den du mener?
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 09:51 #17
ej det var vist ikk den...........kunne slet ikk finde noget med de navn........

det er den hvor der i musik vidioen er en lækker japser der synger some where over the rainbow.....

og så er der ikk mer af sangen med......
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 09:52 #18
HEJER DU ANDERS?? D ER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅSVAGT
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 09:54 #19
øøøhhhh ja åsvagt det er jo et helt normalt ord for det hedder ikke åndsvagt LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
Avatar billede apollo69 Nybegynder
07. januar 2001 - 09:55 #20
Ved ikke.
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
07. januar 2001 - 11:14 #21
æv jeg vil fandme ha\' den! den er helt vildt fed!!
Avatar billede einstein Nybegynder
09. januar 2001 - 19:34 #22
sangen hedder Somewhere over the rainbow og det er cosmic gate der har lavet den!!! Den er på cd\'en Dark Trance 2 men den kan godt finde på napster (har selv gjordt det)....... Ps det er ikke Einstein der er klog her det er RacerRune!!
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
11. januar 2001 - 14:02 #23
JAAAAAAAAAAAAA EINSTEIN ER SÅ MEGA SEJ !!! LALALALAALLALALALALAALALAA FOR DET ER IKK RACERRUNE LALALALALALALA EINSTEIN!! DU ER DEN BEDSTE !!! LALALALALA

HARJ HARJ
Avatar billede saubermacher Nybegynder
11. januar 2001 - 14:07 #24
Prøv lige at styre jer.

Eksperten må ikke benytte til ulovlige formål - herunder at finde en MP3.

Hvad med om i begyndte at opføre jer som mennesker der ER kommet ud af 3. klasse og så behandle eksperten.dk med en lille smule seriøsitet.
Avatar billede saubermacher Nybegynder
11. januar 2001 - 14:10 #25
Og techno er IKKE fedt. Det er for tabere som har brug for venner - og det er generelt dårlige venner.
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
11. januar 2001 - 14:13 #26
Jeg har også hørt techno. Det var lige tiden før jeg blev konfirmeret. Jeg syntes også at jeg var ekstrem hård, og havde styr på det hele.

Avatar billede einstein Nybegynder
11. januar 2001 - 18:51 #27
hmmmm jeg tænkte på: 0 point?
Why God, why?
Avatar billede freestyleren Nybegynder
11. januar 2001 - 19:04 #28
ug-ga-chakka ug-ga-chakka ug-ga-chakka ug-ga-chakka ug-ga-chakka ug-ga-chakka.......
PRUT
Avatar billede grav Nybegynder
22. januar 2001 - 13:32 #29
Generelt kan man vel sige at musik er ret ufedt.
Avatar billede einstein Nybegynder
22. januar 2001 - 16:10 #30
0 point.....jeg fatter ikke jeg gad svare..........