Avatar billede zero3cool Nybegynder
30. oktober 2003 - 07:25 Der er 4 kommentarer

FTP server problem - Brugere kan ikke downloade

I et godt stykke tid har min Bulletproof FTP server kørt fint over nettet igennem mit TDC bredbånds netværk med 2 andre computere på LAN.

Men da jeg opgradere mit internet skete der noget mystisk. Når brugerne prøvet at downloade en fil så stopper den efter ca. 1 sek. og ryger ned på 0.000 KB/s. Hos brugerne stopper downloaden bare ved 0.1% og så "hænger" den ellers bare der til man lukker den.

I min linksys router er port 20-21 videresendt til min faste LAN ip men jeg har også prøvet at sætte min computer til DMZ host uden held.

BFFTP er instillet til "Passive mode" med min externe IP. (Har prøvet både med version 1.15 og 2.21) Denne metode virker fint for en Half-Life server f.eks.
Avatar billede bleze Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:43 #1
kontakt tdc, der er noget galt med linien.  jeg gar været samme sted :)
Avatar billede zero3cool Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:11 #2
OK jeg prøver. Noget specielt der er galt som jeg kan informere dem om?
Avatar billede zero3cool Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:24 #3
Svar fra TDC:

"Vi kan desværre ikke hjælpe med problemer med programmer vi ikke har support på. Såfremt din op- og download hastighed er ok, burde ftp klienter/servere også køre fint, og du må altså kigge lidt på de programmer du benytter."
Avatar billede zero3cool Nybegynder
05. november 2003 - 21:12 #4
Anyone?