Avatar billede takker Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Boot Aptiva - nyt styresystem

Jeg har slettet harddisken på en IBM Aptiva, og skal nu installere nyt styresystem. IBM kræver at jeg bruger en recovery CD, og den har jeg også, men jeg kan ikke få kontakt med den via dos-bootdisketten, og jeg kan ikke komme i bios, og få maskinen til at boote fra cd - drev.
Egentlig vil jeg helst kopiere fra en anden aptiva, og spejle hele harddisken herfra. Hvordan gør jeg lige det ?
29. oktober 2003 - 21:36 #1
Flyt harddisken over i den anden pc og brug f.eks. programmet Norton Ghost
Avatar billede takker Nybegynder
29. oktober 2003 - 22:02 #2
Desværre har jeg ikke det program, kan man ikke spejle direkte ?