Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:33 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

Hjælp.. mit nero har ingen hukommelse

jeg har fået problemer med mit nero brænder program
problemet består i at hvis jeg går ind i en menu og vil loade den fil som jeg vil brænde ned, så svarer nero prompte , at der ingen hukkomlse er til det.. og så går nero helt død og jeg skal lukke det ved at bruge joblisten....! jeg bruger xp og har to nero cder(installations cder) og den gør det samme ved begge cder.... jeg skal sige at jeg har to brændere i min pc, hvis det kan ha noget at sige...og min maskine er en amd 2400+ og har 512 mb ram i men håber snart på et godt svar,,..!!!
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:37 #1
Du kan prøve at tømme. din purgecache det gør du på følgende måde i kør, skriver du cmd, I ruden skriver du sfc /PURGECACHE. og trykker enter
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:41 #2
har du tjekket at du har nok plads ledigt på din harddisk?
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:42 #3
det virkede ikke....... nero siger stadig : der er ikke mere hukommelse..... ! hvad findes der ellers af brænderprogrammer i den klasse (overskuelig at finde rundt i osv)
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:43 #4
ja jeg har ca 30 gb ledig plads på min 120 gb harddisk !!!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:46 #5
Har dit program virket tidligere, kan du forsøge følgende :

Afinstaller det og installer det derefter igen !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:47 #6
Vær opmærksom på, at du nu selv har spist dine udlovede point, så det bliver nok sparsomt med hjælp her fremover ;o)
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:49 #7
ACDC extraktor. jeg prøver lige at finde en demo til dig.
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:49 #8
jeg har prøvet at installeret det igen.. endda med hvert sin nero cd jeg har fået med til mine brændere !!! men nej intet virker
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:52 #9
http://www.poikosoft.com/her kan du få et dejligt program der styre alt ripping. + brænder
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:57 #10
jamen det koster jo en bondegård af penge !!!!!
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:04 #11
Hvis du ser nederest på siden, står der free downloads.
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:04 #12
ja og det er en upgrade til winamp.. hvilket jeg ikke bruger...
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:35 #13
undskyld det så jeg først nu.  jeg har fætteren hvis du er interesseret den fylder ca 3 mb så den kan mailes
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:47 #14
Her er et gratis og fuldt funktionsdygtigt program
http://w1.878.telia.com/~u87812405/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:47 #15
Men så vil jeg også ha' point  :o)
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:22 #16
kop : jeg vil gerne have det program du snakker om :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:26 #17
Nåh,- man vil ikke "betale" (point) men ha' både varen, hjælpen og belønning selv.
Du er lige røget på min liste over BLACKLISTEDE.

Slut herfra !
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:27 #18
hey hey to sec... du skal nok få dine point hvis programmet virker... rolig rolig nu victor.....og det med at jeg selv har fået mine point.. aner ik hvad jeg gjorde men vi skal nok få fixet dine point
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:28 #19
Prøv en gang at tjekke ham venner - hos ham får man aldrig sin point.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:29 #20
Du har selv snuppet dem i alle de spørgsmål du har oprettet !
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:30 #21
ja men nu fat det klovn.... ved jo ik hvad det er..... hvor dum er du.. jeg er ny herinde.. ved sgu da ik hvad jeg gør... hvor dum er du din klovn !!!!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:34 #22
Vi kan godt diskutere det - men ikke i den tone du ligger for dagen.
Jeg har efterhånden deltaget her et stykke tid og ved godt hvad det drejer sig om.
Men det ved du tilsyneladende ikke.
Har du læst reglerne ?

Lige nu læner du dig kraftigt op af en anmeldelse !
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:46 #23
undskyld men du er for mærklig !!! jeg kan ikke diskutere med dig....! bare lad det her være.. du har jo ikke engang hjulpet....!
så vær venlig at skrive mere her.. ellers bliver jeg nødt til at anmelde dig
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:54 #24
Det er muligt jeg er mærkelig og at du ikke kan diskutere med mig.

Men du må da forvente, at når du angriber mig med ord som "dum" og "klovn" og dette vel at mærke efter at ha' forsøgt at HJÆLPE dig, så byder min samvitighed mig at forsvare mig selv.

Hvad vil du anmelde mig for ? - har været (i modsætning til dig) både venlig og hjælpsom.
Avatar billede kop Nybegynder
29. oktober 2003 - 22:04 #25
Du må godt få programmet af mig.men du må give mig et sted at sende det hen
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 08:18 #26
kop :sjdesjde@jubiimail.dk
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 08:19 #27
lige en kommentar til victor.... nu prøv at hør... dit program virker ikke.... desuden fik jeg en virus med pga af din side.. så mange tak.... men nu hør... jeg har stadig ik fattet hvordan point systemet virker... så skal du ikke begynde og beskylde mig for alt muligt... i og med jeg ik vidste hvad jeg gjorde mand,,,,,,
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 08:20 #28
hvis der er nogen der ved hvordan jeg kan uddele point så skriv endlig !!!!!
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 10:19 #29
sender lige programmet hvis du har probs: med install.så spørg
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 10:33 #30
lyder godt.. men hvordan giver jeg folk point nu.. har åbentbart dummet mig !!
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 10:37 #31
zumzumzum -> Vil ikke blande mig, i jeres gode "debat" kan lige sige en ting og det er at man får ikke en virus, når man går ind på http://w1.878.telia.com/~u87812405/
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 10:40 #32
zumzumzum -> du står lidt i et dilemma nu, for du kan ikke give kop point, da du har modtaget programmet pr mail.

Hvis kop kan henvise til en hjemmeside, hvor du kan hente programmet er det i orden, ellers ikke, da svaret skal være tilgængelig for andre brugere...
Avatar billede hcma Novice
30. oktober 2003 - 10:54 #33
zumzumzum>>>>  hvis du har problemet at forstå pointgivningen m.m. bedes du venligst læse dette:  http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 10:56 #34
zumzumzum du kan hendte programmet her http://www.tucows.com/preview/218449.html
Så sender jeg brugsanvisningen med posten.  Det var dsv for stort til posten
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 10:58 #35
Jeg troede ikke han ville betale 30 dollars for det????
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 11:04 #36
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 11:17 #37
zumzumzum: læg lige din e-mail ind som link hvis du vil have brugsanvisningen til dit nye program.  Easy CD-DA Extractor 6.2
Avatar billede arlet Juniormester
30. oktober 2003 - 11:24 #38
Når du henter Easy cd-da følger der automatisk brugsvejledning med, som til alle andre programmer. og selvfølgelig følger der med til et program, der koster omkring de 250 kroner..

prøv at læs hans kommentar her 29/10-2003 19:57:25.

Så han hælder nok mere til et gratis et...
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 11:27 #39
Nå. ja, men min brugsanvisning er på dansk den originale er på finsk.og man kan vel ikke fortænke andre, i at gøre livet så bi..igt som muligt.og så nemt som muligt.
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:03 #40
jeg takker mange gange for alt jeres hjælp.. men hvis der er en måde jeg kan give jer point på så skriv endli.. jeg ved ik hvordan men i må geren alle få point for min skyld
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:24 #41
Du  skal  bare acceptere et svar
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:03 #42
jamen kop er kommet til at på en måde at accepter mig selv eller sådan noget.. længere oppe kan du se en eller anden somtrippede fuldstændig over det og vidste slet ik hvad jeg havde gjordt !!!
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:59 #43
så må du oprette et nyt spørgs¨mål men det antal points du giver
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:47 #44
Rolig nu "zumzumzum" - du bliver ved med, at gi' mig verbale bank her.
Ta' nu lige og forstå, at det er DIG og kun DIG der har dummet sig her. Men desværre er det jo ofte sådan, at sandheden er ilde hørt.

Du har da ret i, at det er mig der er årsag til den diskussion der er opstået, men du kommer ikke udenom, at jeg har forsøgt at hjælpe dig lige så vel som "kop" har det.

Som enhver anden rutineret bruger af Eksperten, lagde jeg mærke til at du selv havde taget pointene og gjorde dig opmærksom på det. Sådan er det her – laver man fejl, får man det at vide. Jeg har selv været ny bruger og lavet fejl, men tro mig – jeg blev også gjort opmærksom på det.

Alligevel linker jeg til et program, som du kan downloade fra Internettet, men gør ved samme lejlighed opmærksom på, at jeg så også vil ha’ noget for det, - indtil nu, med et ”glimt i øjet”.

Nu fortæller du mig så, at programmet ikke virker og at det er min skyld, at du har fået virus ??? Det er altså (undskyld jeg siger det) fuldkomment latterlige bemærkninger. For det første virker programmet upåklageligt og for det andet får man som ”arlet” også skriver, IKKE virus ved at besøge den side.

Den forklaring med at du ikke ved hvad du har gjort, har jeg lidt svært ved at tro på. Du har f.eks. ikke været i tvivl om, hvordan man skulle afvise et svar. Og tydeligvis heller ikke, hvordan man accepterer et. Skulle det forholde sig sådan, at du overhovedet ikke aner hvad du har gjort for at gøre disse ting, kunne du jo bare be’ pænt om hjælp til at få det ordnet. Men som udgangspunkt burde du vide det, da det er en af de ting du accepterer at sætte dig ind i, når du opretter dig som bruger af Eksperten.

Vær ligeledes opmærksom på, at når først et svar er accepteret af spørgeren, er det ikke muligt for folk som vil hjælpe dig, at lægge et nyt svar og af samme grund heller ikke kan modtage point.
Det kan der dog rådes bod på.

Man opretter et nyt spørgsmål, hvor man via link, henviser til den tråd hvori pointene skulle ha’ været givet. Dette spørgsmål kunne man f.eks. kalde  >Point til XXXXX<

Til slut vil jeg IGEN hjælpe dig til at forstå alt det her, ved at lægge et par links til dig. Og så har du fa… bare at gå dem grundigt igennem og ikke så meget som bare ÉN gang til smide ukvemsord i hovedet på mig.

Til nye brugere af Eksperten - http://expfaq.1go.dk/
Regler - http://www.eksperten.dk/regler.phtml

/victor-1
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:58 #45
vil det sige at zumzumzums komentar af 15,03 er en lodret Lø-n. jeg har ingen indflydelse på hvordan pointerne bliver fordelt ,jeg kan da ikke acceptere et svar. så var det takken, for at prøve at hjælpe.men jeg mener at nu må zumzumzum til lommerne. og se at få udelt nogle point.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. oktober 2003 - 21:16 #46
"kop" - Du kan jo udlægge det som du vil - men havde du været lidt mere vågen, kunne du måske ha' opdaget, at det jeg skrev var sandt.

Der er dog også et par ting du har misforstået, hvis du på noget tidspunkt har troet, at du kunne ha' indflydelse på, hvordan andres udlovede point skulle fordeles. Måske også du vil ha' glæde af at se nærmere på de to links jeg lagde til "zumzumzum"

Personligt fatter jeg ikke hvorfor jeg overhovedet har gidet kæmpe med spørgeren i denne tråd. Men jeg er af den opfattelse, at det mindste vi kan gøre her, det er at opføre os pænt overfor hinanden og dernæst lære af egne og ikke mindst andres fejl.
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:55 #47
Jeg er fuldstændig enig i dine 2 sidste linjer. og kommer da også i dette forum, med min naive barne tro,om at alle gerne vil hjælpe hinanden på hæderlig vis./og ikke med nogen bagtanker /og andre finurligheder såsom at tildele sig selv points /tanken er jo hel absurd. det som står med småt ang:jeg er da udemærket bekendt med ekspertens regel set
når jeg skriver som jeg går er det naturligvis for at få zumzumzum til at forstå at så d.. ha ingen ret til at være .jeg prøvede jo på flere måder at hjælpe manden.og så har han bragt sig i en tilling hvor der burde falde en anmeldelse. ligeledes ved jeg godt hvordan pointne udeles /jo jeg står op hver morgen kl 6,30 så da jeg skrev /prøvede at hjælpe var jeg da lysvågen men man forvendter jo !!!!!!!!!!!!alskens varyllere på denne kanal
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:23 #48
Har "zumzumzum" endnu ikke oprettet et spørgsmål, hvor der er point til dig ?

Over for mig erklærede han ellers tidligere i denne tråd, at det med point ikke var noget problem -

ref.
hey hey to sec... du skal nok få dine point hvis programmet virker... rolig rolig nu victor.....og det med at jeg selv har fået mine point.. aner ik hvad jeg gjorde men vi skal nok få fixet dine point
Avatar billede kop Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:59 #49
nej det har han ikke
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:19 #50
undskyld jeg "bryder " ind i jeres diskution..... jeg har fortalt at i begge får point.. har jeg ik !!! men victor undskylder mig når jeg siger sådan.. ærlig talt så gider jeg ikke give dig point.. du opfører dig som et lille barn som man har taget slikkepinden fra.. jeg har lavet en fejl og vidste det ikke.... så derfor skal jeg anmeldes og hvad du alt truede med...MEN I SKAL NOK FÅ JERES POINT VED IKKE OM DU IKKE FORSTÅR DET!! og til dig kop : tusind tak for hjælpen... dit program funger 100 %.. giv mig lidt tid så grejer jeg det der okay
Avatar billede systemnissen Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:33 #51
Jeg tror godt I kan glemme det drenge... I får vist aldrig jeres point. Glem ham fj***** og brug jeres gode hjælp og ideer på nogen som påskønner det.
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:35 #52
ehmm systemnissen ...! hvad har du gang i... jeg har oprettet spørgsmål til dem så de kan få alle deres point begge to.... så undskyld mig men du må godt smutte.. medmindre du har noget fornuftigt at sige
Avatar billede systemnissen Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:35 #53
undskyld jeg tager straks ovenstående i mig igen... Jeg har lige set at "point-spørgsmålet" er oprettet. Undskyld...
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:36 #54
okay tak... undskyldning modtaget og unskylder osse kommentarer herfra...
Avatar billede norbert Nybegynder
31. oktober 2003 - 08:49 #55
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:15 #56
"norbert" - det da godt du kan finde ud af at linke, når spørgeren IKKE kan. ;o)

Jeg mener - det kunne han heller ikke finde ud af, på trods af jeg havde fortalt ham hvordan han skulle gøre - se mit indlæg >30/10-2003 19:47:23<
Avatar billede norbert Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:22 #57
Nu er han jo forholdsvis ny herinde og har nogle problemer med pointgivningen - og reglerne i det hele taget - så må man jo hjælpe så godt man kan og så håbe på, han modtager den, for hans egen skyld. :-)
Norbert.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:25 #58
Hmmm, - synes du ikke jeg har gjort mit for at hjælpe staklen ? Og det endda på trods af at være blevet overhældt med ord som "dum" og "klovn"
Avatar billede norbert Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:30 #59
Jo da, det er også det jeg mener - "... håbe på, han modtager den, for hans egen skyld". Han burde læse reglerne lidt grundigere, end han har gjort - og måske også en smule mere ydmyg, når nu han laver fejl og man hjælper ham.
Norbert :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:35 #60
Yep
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:05 #61
victor.... du er for meget altså !!! og ja det mener jeg... du kan stikke dine point op et vist sted.. peace out..... i am not showing again
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:34 #62
Det er ikke mine point, men dine - jeg vil hverken eje eller ha' dem som jeg tydeligt har gjort opmærksom på her :
http://www.eksperten.dk/spm/421209