Avatar billede waterboy16 Praktikant
29. oktober 2003 - 18:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genstarter (EAPOL fejl)

Fortsættelse af http://www.eksperten.dk/spm/409584

Min computer genstarter heletiden uden nogen grund. Skærmen bliver sort (ligesom hvis man bar slukkede på stikkontakten) og så genstarter den. Jeg har været inde i log bogen og set at EAPOL tjenesten blev startet lige før den genstartede. Hvad er det og hvad er der galt??????
Avatar billede masterhancock Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:58 #1
Har du tjekket dine ram?

Jeg har haft et lignene problem i lang tid...Jeg hev enddog rammene ud og prøvede dem hver for sig, det viste sig siden hen at det var fordi at windows var blevet "smadret" af alle disse genstarter, at jeg ikke kunne se nogen bedring, med efterprøvning af ram...det tog en clean install for at min pc kørte igen... :-)
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:59 #2
Det kan være støv på nogle af komponenterne i maskinen. Jeg har lige haft samme problem! prøv at købe en dåse Air-Duster og blæs støvet væk (vær opmærksom på at det er propan og butan gas der er i en dåse Air-Duster så sørg for at have god udluftning).
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:00 #3
Har du noget sms kørende?
Avatar billede masterhancock Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:01 #4
pS..jeg ved ikke hvad EAPOL er med sikkerhed men du kan læse lidt om det på denne adresse...
http://www.qacafe.com/eapol/
Avatar billede waterboy16 Praktikant
05. november 2003 - 20:43 #5
Er der slet ikke noget jeg kan gøre?????
Avatar billede waterboy16 Praktikant
19. juni 2004 - 13:34 #6
Bare glem det. Jeg har lavet en reninstallation af windows og det hjalp. SÅ jeg lukker spørgsmålet!