Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:37 Der er 97 kommentarer

Navn givning af mig selv

Hey... jeg stor nu i den store begivenhed, at jeg skal til og have mit eget .dk domain.

Men det er så også her mit problem starte, jeg har nemlig aldrig haft nogle læke navne, og kan derfor ikke bare bruge det som web navn.

Så har i nogle forslag til hvad jeg skal hedde? Det skal være engelsk lyde sejt og råt!  :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:40 #1
sejt og råt?! hmmm - vindtørret sushi?! (ja ok den var dårlig..)

hvad med www.gutz.dk
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:40 #2
hehe sejt nok med vandtørret sushi hehe
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:41 #3
vind*
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 17:48 #4
kiwidreng.dk
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:50 #5
Hehe det skulle være english :D hehe og lyde COOl... hehe have i tankerne : Skraldespand (bare på spansk :D)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:59 #6
www.hehe.dk hehe findes også på engelsk ;)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 18:07 #7
sejt og råt + jyde? = Cool-and-rough-viking.com ???  :-)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:09 #8
hehe... men havde:
Undercover.dk
Remix.dk
Men begge optaget:(
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:27 #9
har du en idé om hvad der skal være på hjemmesiden? så ku det være man ku fixe noget og blande det lidt sammen med det... hmm... eller... en anden måde at sige det på: så ku man finde ud af det, ved at skrive for eksempel mp3.dk (på en "sej og rå" måde) hvis det var mp3 filer du havde tænkt dig at udgive på websiden... men hvis du har en ide om hvad der skal være på den, så sig det, så er jeg klar til at hjælpe :P

//WebPsycho
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:33 #10
Det skal være en HElT privat side, med billeder, seje biler, babes, spil osv
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:35 #11
info om mig, GFX osv
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:39 #12
Nogle forslag?
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:40 #13
altså... du vil have en privat side... det er altså ik noget officielt noget? hmm... let's see... awesomekiwi.dk? haha... ej jeg er ik så god til sådan noget med private sider.... hmmm.... AwestruckKiwi.dk? ej jeg ved det ik.... ik til private sider... har du et forslag? :P hehe.... ej jeg ved det ik... sry..
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:41 #14
ok... skod... for skal have et snart... hehe
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:42 #15
tjae.... hmm... har lige fundet et fedt et... :P jeg sys selv det er meget fedt.... KoZkit... (hvis man kan li korn (KOzkit) og limp bizkit (koZKIT)... hehe !-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:50 #16
ik så godt hvis man kan li metallica og don johnson (metadon) (ja den var fanme også dårlig)

kender I forresten husrådet om at hvis du engang koger for meget vand, så husk at frys det ned - så har du altid kogende vand til dagen efter
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:54 #17
metal_hansen.... metadon var god nok faktisk.... hmmm.... hvad skal husrådet til for? spørger bare :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:56 #18
Kozkit lyder rimelig nasty :)
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 18:58 #19
hvad med kickasskiwi.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:58 #20
husrådet var bare en vandet vittighed (ej nu stopper jeg) som jeg fik af min praktiklærer i fysik ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:58 #21
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:59 #22
hehe... bare kom med forslag :D
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:59 #23
*LOL*
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 18:59 #24
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:01 #25
Ok... ikke lige min stil...
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:05 #26
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:05 #27
hmmm.... hvis JEG skulle vælge af dem der ER blevet sagt ville det være:
(HELT KLART - fordi det er mit :P) KoZkit
kickasskiwi.dk
metadon.dk
WeaponsOffAssDestrucion.dk (lyder totalt fed) :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:07 #28
overvejer også lidt kozkit
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:08 #29
jamen jeg takker at du overvejer det :D sys oz selv det er sådan lidt.... sejt :D og råt... hmmm... det er det vel oz :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:08 #30
hehe.. ja men søger stadig... ghehe
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:09 #31
hehe... helt i orden.... hygger og venter ;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:10 #32
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:12 #33
Hmm. Hvis det skal være ovre i den genre indenfor musik hvad så med

www.slipkoRn.dk eller SlipKorn666.dk

Fede navne :-)
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:14 #34
haha..... BabeCars.dk er oz fed... eller BabeCare (;P)

men hvis det sku være et langt navn: 667-OneStepAheadOfTheDevil.dk (eller bare 667.dk) ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:14 #35
underdogs?
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:15 #36
underdogs? hvad er det?
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:16 #37
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:17 #38
oooooh..... tjae.... underdogs.... hmmm... *thinking*... ka ik se det fede med det? eller... det kommer an på.... hentyder du til noget bestemt når du siger underdogs eller?
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:18 #39
hehe nej.. men er total død for ideer
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:22 #41
*LOL* fanme om den sidste ikke ER taget!
men så kan www.zzzz.dk vel bruges
eller www.zyx.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:22 #42
www.xyz.dk så?!
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:23 #43
hehe.... tjae... men vi har nu rimelig mange indlæg her, og der er et par stykker at kigge igennem.... for at gøre det nemt:
dem "vi" har indtil videre:
---
www.gutz.dk
www.hehe.dk
www.kozkit.dk
www.metadon.dk
www.kickasskiwi.dk
www.WeaponsOffAssDestruction.dk
www.badassmotherfucker.fk
www.coolandraw.dk
www.Private.Babecars.dk
www.slipkoRn.dk
www.SlipKorn666.dk
www.BabeCars.dk
www.BabeCare.dk
www.667.dk (667-OneStepAheadOfTheDevil)
www.underdogs.dk
---

sikkert kommet flere nu, da jeg ka se at der er 3 nye indlæg :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:25 #44
hehe ja... men igen der til taler på den HELT rigtige møde,,,
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:25 #45
Du kan vel også tage Red Warszawa´s fanklub navn (medmindre der er copyright på selvfølgelig)
www.664satanistklubfordumme.dk
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:26 #46
nu vi snakker om URL's, kom jeg lige i tanker om en gammel website, som bare SKAL med.... altså.... den er så taget, men den er herregrineren.. :D

http://www.holdthebutton.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 19:26 #47
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:27 #48
hmmm..... kiwisaft.... hvad mener du med rigtige måde? uddybning, og det kan være jeg taler på den rigtige måde :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:27 #49
ingen engelske??? søger noget alig med sraldeskralde
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:28 #50
alle noget som "mixet" altså som betyder blandet indhold...
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:28 #51
i spørgsmålet står der:

"...bare bruge det som web navn.

Så har i nogle forslag til hvad jeg skal hedde? Det skal være engelsk lyde sejt og råt!  :D"

så vil jeg gerne vide... SKAL det være engelsk? fordi eh.... der er altså rimelig mange som skriver det på dansk :P
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:29 #52
AAAAAarhh! det ku du bare ha sagt! :D tjekker lige mit ordforråd ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:29 #53
det skal HELST være på engelsk...
Avatar billede mads.peder Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:30 #54
www.664satanicclubforidiots.dk
SÅ er du også fri for copyright problemer :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:34 #55
www.MixedGarbage.dk
www.MixedShit.dk
www.MixedStuff.dk
www.NiceMiceAndMore.dk
www.EverGrab.dk

---

sys nu ik de er alt for gode, men det har alt noget med skrald og blandinger at gøre, hvis man tænker sig om ;) og de er endda ledige :P søger mere i mit ordforråd alligevel ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:41 #56
hvad med www.terminator.dk :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:47 #57
hahaha..... den lyder da god nok... men de ting der har jeg skrevet for at det ik skal ligne noget... ellers er det jo nemt nok.... terminator... hmmm... lyder meget fedt... men det er dog en film... hvis folk leder på google (tror jeg vist) kommer din www.terminator.dk frem som den første (eller anden eller tredje eller fjerde eller ..... ..ogtyve eller sekstusindsyvhundredeogfemoghalvfj... eh... got carried away) plads i listen..? tror jeg... men du ku da oz prøve noget med whatname.dk :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:50 #58
det er rigtig... også fucked up jeg ikke kan finde et navn.. det må også være noget bil agtigt... hehe... eller web noget... hehe
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:53 #59
tjae..... hmmmm... går lige væk fra computeren så jeg kan tænke lidt.... (håber jeg... godt forsøg.. ;)) så skal vi se... jeg er tilbage senere... forhåbentligt med nogle råd... ;)
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:53 #60
råd/forslag.... whatever :P
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:10 #61
www.webcersize.dk (excercise med en SIZE til sidst (stort udvalg))
www.mixelyweb.dk (tjae.. ingen forklaring)
www.krammelw00t.dk (dunno why, men den poppede lige frem)
www.shumshikabum.dk (tjae.. det samme)
www.webster.dk (napster)
www.carman.dk (carTman)
---
jeg ku sq ik finde flere lige nu... søger endnu endnu endnu igen endnu... stadigvæk... eller.. ja... u know :P
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 20:11 #62
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:11 #63
nå... webster var taget....
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:12 #64
lulolål.... fede navne der blyno.... kiwisaft... godt råd... vælg en af hans! :D de er da for fede...
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:15 #65
og de er alle ledige... ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:21 #66
Hehe de er sq nogle underlige navne :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:24 #67
tjae... men de fedeste webnavne er allesammen underlige :P
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 20:25 #68
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:26 #69
webpimp.dk :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:27 #70
hehe... lyder fedt... og dog... lyder som om du er en eller anden pimp over nettet... ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:28 #71
ja ved det... tror bare jeg venter og tager endnu et nyt 1go.dk subdomain...
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:30 #72
hehe..... tjae.... det ku være en ide... ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:31 #73
men hvad skal jeg så hedde der? www.kimbert.t68.dk :D
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 20:32 #74
Hvis det er ledigt syntes jeg www.webpimp.dk er et kanon navn til en privat side..
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:33 #75
hehe... ja ok :D fandt selv på det :P
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:33 #76
ja til en privat :P tænkte jeg ik på at det var ;) så er det vel fedt nok.... hvis du kigger på mine forslag, bevæger de sig længere og længere mod officielle navne.... derfor var jeg lidt ude af den... troede det var en officiel :P webpimp.dk er god nok i hvert falder ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:35 #77
men tror jeg tager... www.webpimp.1go.dk også køber jeg et rigtig et senere :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:38 #78
hehe.... i orden... så længe du husker at lukke det her spm... hader at ha åbne spm på min liste :P det ødelægger mønstret, og jeg er perfektionist ;) hmmm.... ja... :D

//WebPsycho OuT!

ps. kræver ik points eller noget, men det er bare så mit svar er der, hvis det sku være :P ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:40 #79
Kan ikke give blyno point why?
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:42 #80
fordi han ikk har lagt svar.... blyno... læg et svar :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:45 #81
kom sååå :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:49 #82
nu er der krafteme oz mange indlæg herinde.... over 80... nice nok :P
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:58 #83
hehe jepper... har lavet en lille startside ... http://www.webpimp.1go.dk/
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:59 #84
lol... fedt nok ;) hehe... :D
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:00 #85
jepper... så skal der bare designs :S og laves grafik (endnu mere :S)
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:02 #86
hehe.... hmmm.... grafik og design er ik lige mig :P jeg kan dog alt når det kommer til HTML, men ik sådan liiiige design mæssigt :P
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:02 #87
"alt" er oz lidt i overkanten vil jeg tro.... nok mere som alt det basiske + lidt mere :P eller... næsten alt... der havde vi den.. næsten alt ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:03 #88
hehe er total dårlig til alt :(
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:05 #89
såså... det skal nok gå :P hehe... ej... sys vi spammer lidt? ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:06 #90
syntes du virkelig :D
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:08 #91
:D så :D er :D det :D bare :D det :D om :D vi :/ sku :/ lade ;P være ;P med ;P at ;P skrive :D så :D meget :D

(et tegn på hvordan det ville se ud, hvis man hele tiden satte smileyer og viser hvordan ens ansigt ser ud lige i det øjeblik man startede på at skrive det ord) ;) har altså en sej tankegang... skider jeg på.... :D tænker bare de ledeste og fedeste ting ;)
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:10 #92
ok :D hehe
Avatar billede kiwisaft Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:11 #93
smutter... kæresten kalder.... (en drømme bil jeg arbejder på)
Avatar billede blyno Praktikant
29. oktober 2003 - 21:17 #94
Så gør jeg da lige det :-)
Avatar billede jih Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:49 #95
hehe... fedt tidspunkt at lægge svar :D lige efter han smutter :P ej... det går nok ;) hygge allesammen... det var en nice diskution (diskution diskution... nice indlæg i lavede ;)) :D

//WebPsycho OuT! (f0r r34l) ;)
Avatar billede blyno Praktikant
23. november 2003 - 16:54 #96
Lukketid ???
Avatar billede jih Nybegynder
11. december 2003 - 17:30 #97
er man levende? hvad sker der... lukketid?