Avatar billede dimmer27 Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Barts Bootdisk driver intigration

Jeg sidder med et problem med en driver som jeg skal have intigreret i en bootdisk, Jeg skal have lavet driveren til et 3com gigabit onboard netkort (3c940) til at kunne boote op til et distibutions program som hedder altiris.
Mit problem er at jeg kan ikke få maskinen til at finde netkortet i dos-mode (via bootdisken) (http://www.nu2.nu/bootdisk/network/#niclist)
De filer jeg har lavet ligger på http://www.as-400.dk/altiris/el940.cab
Håber på at der er en der kan hjælpe med at få denne driver til at virke.
Mail evt filer til: dsto@aats.dk
Avatar billede dimmer27 Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:00 #1
Så er selve intigrationen lavet efter ca 8 timers arbejde lykkedes det mig at skrive driveren om så den virker...
MEN!!!
Nu laver den en anden fejl:
Error 33: Netbind cannot bind

kan I hjælpe med det?
Avatar billede dimmer27 Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:11 #2
Da problemet et out-dated og ikke løst, vi valgte at købe nye net kort til alle 600 pc'er