Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med afspilning af musik og film

Jeg har lige geninstalleret Windows og installeret mine drivers til, men den bliver ved med at gå langsom. Jeg kan hverken afspille musik eller film uden den hakker for vildt. Hvis jeg sætter en cd'rom i går den også rigtig langsom?! Håber meget i kan hjælpe mig....
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:58 #1
Prøv at opdatere alle dine drivere, samt at gå ind på windowsupdate.microsoft.com og få opdateret din windows
Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:02 #2
men hvad er det for nogen driver jeg mangler? eller til hvad?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:02 #3
Prøv til dit grafikkort, eller måske dit bundkort...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:03 #4
Hvilken Windows har du?
Har du husket:

- Service Packs
- Dine System Drivere
- DirectX
- MediaPlayer 9.0a
- Evt DivX Codecs
- NØD: Nyeste opdatering af BIOS
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:04 #5
Du kan jo få drivere til ALT, her er de vigtigste:

- Grafikkort
- Lydkort
- Motherboard
- Netværkskort
Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:06 #6
jeg har XP. Har installeret service pack. Direct X bør da ikke have noget med mine lydfiler at gøre??? Og afspiller ikke lyden igennem Windowsmediaplayer!
Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:10 #7
hvordan finder jeg ud af hvilket chipset jeg har?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:10 #8
Hvordan mener du GÅR LANGSOMT... hvilket bundkort har du????
Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:11 #9
tror det hedder AK75
Avatar billede acixx Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:12 #10
hvergang den afspiller en lydfil går den i hak så jeg knapt nok kan lukke programmet igen
Avatar billede masterhancock Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:43 #11
Det problem har jeg haft med windows 2000, uanset hvad jeg gjorde fungerede det af møg...  Jeg kunne ikke arbejde imens jeg brugte cd rommen, og det skulle ikke kunne passe...det hjalp først da jeg opgraderede til Xp..

Prøv at foretage en clean install, eller en reperation... (jeg foreslår kraftisgst en clean install) Windows kan lave små fejl en gang imellem..det siger min erfaring mig...håber du får det løst, det er befriende :o)