Avatar billede title-mj Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

michael jackson single

er der en der kender en hjemmeside hvor man kan se de seneste udgivelser af singler, albums osv.
så jeg kan finde ud af hvornår mj´s nye single kommer på gaden....
tak....

title-mj
Avatar billede virvelvar Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:35 #1
Hvad er det for en single?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 13:41 #2
Avatar billede badassguy Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:28 #3
www.micaheljackson.com og s¨å tryk på UK nede hved de der flag så kommer du ind på forsiden (NEWS) hvor der øverst står at hans nye single hedder "One More Chance" og at den udkommer 24. november + en masse andet info!
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 20:31 #4
øhhh var det ikke det jeg svarede
Avatar billede badassguy Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:34 #5
Oobs sry... desuden www.michaeljackson.com  (fejl i link)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 09:04 #6
title-maj>> måske var det en ide at lukke dine åbne spørgsmål ellers riskere du nemt at ingen gider at hjælpe dig mere :)