Avatar billede superdan Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan implementerer man directx vindue i vc7 forms

Hey...

Har købt 3D game programming with dx9 bogen, og den er god. Jeg har nu fået lavet nogle figurer der bevæger sig med lys og såen.

Hvis man forestiller sig at jeg gerne vil have at de skal bevæge sig i den øverste del af en applikation, og at der skal være en almindeligt .net form nederst(evt. til at skifte farver på dx figurerne), hvordan laver jeg det???

Det jeg helt specifikt mangler er at kunne kombinere direct X i en form.

Venlige hilsener fra Dan
Avatar billede jpk Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:50 #1
Nu har det ikke altid været lige let at kombinere DX og MFC, men der findes da et par eksempler i SDK'en, nemlig "mfcfog" og "mfctex".
Prøv at kigge på dem...
Avatar billede superdan Nybegynder
18. august 2004 - 08:24 #2
Løsningen er at købe bogen 3D game programming with DirectX 9.0

Den er genial til den uøvede programmør der stifter bekendtskab med DirectX for første gang.

At svare på spørgsmålet her er simpelthen for omfattende da der er for mange komplikationer involveret.