Avatar billede megabyte_ Nybegynder
29. oktober 2003 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Skal have access til netværksdrev på en comp på en adsl

Hey
Jeg har et lille problem.
ude på min arbejde har vi en maskine som vi skal have adgang til hjemme fra via et netværksdrev
Det skal være så vi kan mappe dette drev på vores egen maskine.
Maskinen køre windows 2000
Har overvejet en vpn men ved ikke helt håber i kan hjælpe mig

/MB
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2003 - 13:52 #1
VPN er det mest sikre! ellers skal i overveje at lave den som FTP eller det som hedder webdav.

Men hvis i vælger FTP så kan du bruge webdrive til at gøre således at du har det som et drev på din computer.
Avatar billede lvn Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:54 #2
VPN er det eneste sikre valg
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:07 #3
VPN hmm k men hviket software skal der så bruges. husk det er en win2k og ikke en win2k server

/MB
Avatar billede lvn Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:11 #4
Jeg ville investere i routere der har indbygget HW VPN. CISCO producerer flere modeller.
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
04. november 2003 - 16:06 #5
Er nået frem til at bruge hw vpn. har set på en d-link 804 nogen der kan for tælle lidt om den. Har ca 10 bruger der skal på hvad skal der tages hensyn til ?
/MB