Avatar billede nero-wolfe Novice
29. oktober 2003 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

hvordan daktivere man deling af internet forbindelse

hej Min computer vil gerne dele internetforbindelsen har ikke bedt den om det hvordan slår jeg det fra
Nero
Avatar billede virvelvar Nybegynder
29. oktober 2003 - 12:33 #1
højreklik på andrecomputere/my network places->egenskaber->Højreklik på det der er delt->Egenskaber og så er der et felt øverst hvor der står deling og der skal du fjerne et flueben.
Avatar billede nero-wolfe Novice
29. oktober 2003 - 12:47 #2
har ikke noget der hedder  andre computere  den har oprette nogle delte mapper og vil ikke slå min Firewall til den siger Der opstod en fejl under deling af internet forbindelsen tjenesten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke kan ikke forstå det da jeg ikke har bedt om at dele den
Nero
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2003 - 13:31 #3
www.danbbs.dk/~duelund

her er der guider til dig.
Avatar billede nero-wolfe Novice
31. oktober 2003 - 13:41 #4
måtte gå til den yderste grænse Format C: og geninstalerer windows XP
men ellers tak for hjælpen
LUK