Avatar billede kilo Nybegynder
12. september 1999 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ScanDisk

Er der mon nogen her der hvad man gør når man ikke kan få ScanDisk til at køre..??
Den stopper "midt" i processen..
kilo
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. september 1999 - 15:39 #1
Prøv at køre Scandisk fra DOS i stedet for... Jeg ved ikke om det virker, men prøv alligevel...
Avatar billede kilo Nybegynder
12. september 1999 - 15:51 #2
Thanks but...
Jeg er så ny i det her game at jeg ikke kender til at køre programmer i DOS, så jeg er noget tilbageholdende med at bruge DOS, men hvis, hvad gør jeg helt konkret..??
kilo
Avatar billede dac Nybegynder
12. september 1999 - 15:58 #3
Start menuen, vælg kør, skriv scandisk, tryk enter...

Så skulle den være der :)

Ellers kan du også vælge Start Menuen, Luk Computeren, Genstart Computeren i MS-DOS tilstand, og når du så har en dosprompt skrive du "scandisk" og trykker på enter
Avatar billede renny Nybegynder
12. september 1999 - 16:01 #4
Genstart computeren ved at gå til start -- luk computeren og marker genstart computeren i ms-dos tilstand  du får så en sort skærm hvor der står c:\windows\  der skriver du scandisk.
når den er færdig genstarter du bare computeren.

renny
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. september 1999 - 20:45 #5
... Præcist som renny siger.... :)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 1999 - 00:11 #6
Jep og en anden måde er luk alle programmer undtagen Systray og Explore. Så skulle scandisk nok kunne klare sit arbejde. Jeg vil skyde på du har Norton Antivirus på, eller lign. program, som scanner disken konstant.
Avatar billede renny Nybegynder
13. september 1999 - 09:09 #7
opgavestyring kan også drille

Renny
Avatar billede Slettet bruger
14. september 1999 - 00:02 #8
Den gøres passiv.