Avatar billede f48340 Nybegynder
29. oktober 2003 - 01:12 Der er 4 kommentarer

Pioneer bilradio

jeg har en pioneer bil radio med fejl i strømforsyningen , den slukker med det samme jeg tænder den , jeg har taget løbeværket , og udgangs transister ud for at se om det var det men uden held . det er en deh-p7100R
Avatar billede scb Praktikant
29. oktober 2003 - 08:22 #1
Hvad har du koblet den på, hvis det er en 12 volt strømforsyning skal denne kunne give 5-10 ampere, ellers vil bilradioen slukke med det samme.
-SCB
Avatar billede f48340 Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:42 #2
er dens forbrug så stort i opstarten , jeg bruger en lap strømforsyning der giver 3 amp men der er næsten ingen udslag på ampere meteret
Avatar billede scb Praktikant
29. oktober 2003 - 13:18 #3
Nu ved jeg ikke præcis hvad din model kræver i opstart, men jeg har set en del der ikke kunne tænde, eller slukkede med det samme hvis der ikke var strøm nok.
Dog vil jeg tro at du skulle kunne se det på amperemeteret.
Lige en ting mere, du har selvfølig + 12 volt på 2 ledninger til radioen.
1. Normal rød, + efter tænding.
2. Ofte gul, + før tænding.
Hvis du ikke har + 12 v på begge ledninger er det derfor.
-SCB
Avatar billede f48340 Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:35 #4
jo det har jeg