Avatar billede mrbeam Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:14 Der er 1 kommentar

Mister forbindelse efter mellom 1 time og 4 timer

Jeg har lige fået ADSL gør det selv løsning med cybercity. Jeg har en Zyxel prestige 650R-31 router. Min linje er for øjeblikket 2048/512 kb.

Jeg mister linjen uafhengig om jeg er aktiv eller passiv.

Har slukket alle pause funktioner på PC og skjærm.

Har forsøgt at ta væk min telefon da cybercity siger at telefonen kan give støj som gør at linjen går ned, men det gør ingen forskell.

Håber på hjælp
Avatar billede nva Praktikant
29. oktober 2003 - 09:13 #1
Som du kan se af mit gamle spørgsmål, så havde jeg selv en gang en lignende oplevelse. Det endte med at jeg måtte formatere og installere alt forfra.
http://www.eksperten.dk/spm/369427