Avatar billede lyyrchks Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt motherboard til XP2000+ processor

Hej alle!

Jeg skal have et nyt motherboard i min computer, da det gamle er brændt sammen. Det gamle var et ASUS A7V333, og det var jeg glad for, er der nogen der kender et sted jeg kan købe sådan et? Jeg har ikke kunne finde det..

Nå, men hvis jeg ikke kan finde sådan et, skal jeg jo have et andet, og det skal være kompatibelt med:
XP2000+, NVidia GeForce4 4200Ti, 2x256mb PC2700 kingston.. Nogen bud?

Jeg har virkelig brug for hjælp - det bedste ville jo være hvis nogen kendte et sted jeg kan købe et A7V333.

På forhånd tak,
Kristian
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:20 #1
Det her vil jeg mene er et godt bud til dit system=)
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:20 #2
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:21 #3
Haha, det går godt idag:p
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:10 #4
Jeg fandt et vha. en bekendt >> Ace ventura, jeg synes ikke det kort ser sæelig godt ud.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:10 #5
prøv dog at kontakte en asusforhandler, og se om de ikke kan skaffe et!
Avatar billede cdc Novice
31. oktober 2003 - 18:14 #6
Jeg kører nogelunde med det samme for øjeblikket på et Gigabyte K7 Triton 400
( GA-7VAXP Ultra ) Det kører perfekt