Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:13 Der er 14 kommentarer

Hvad syntes i?

http://www.3d-artist.dk/jaja.jpg hva syntes i?
Avatar billede mads.peder Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:23 #1
Ser virkelig fedt ud. Kan godt lide at du har taget et baggrundsbillede og puttet det ind. Og at man stadigvæk kan beholde et overblik, og se skriften. Virkelig godt :-D
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:25 #2
Tusind tak... er der andre?
Avatar billede joyzer Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:34 #3
Så længe sitet ikke bliver for tungt, så syntes jeg at det er rigtig godt. Dog ville jeg vælge en anelse mindre blur i den øverste del, da det godt kan gøre ondt i øjnene at kigge på. Det er lige som om at man tror man kan fokusere, men alligevel ikke kan.
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:36 #4
Hehe oki kigger på det....
Avatar billede darkdruid Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:14 #5
Det ser ret lækkert ud ;) ... Andet kan jeg ikke sige lige nu da det kun er et billed af designet. Men jeg håber da du poster igen når siden er færdig så vi kan tjekke brugervenligheden også.
Avatar billede plumo Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:56 #6
najs nok.
Avatar billede plumo Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:57 #7
Jeg syntes dog at du skal fjerne teksten hvor der står addressen til hjemmesiden!
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:54 #8
www.3d-artist.dk/cd under jobser det kun firmaer der virker...! HVa syntes i?
Avatar billede nythjem Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:38 #9
Hej Zipalexzip

Jeg kan kun bifalde, at du "tænker lidt anderledes", MEN der er dog en hel del "problemer" vedrørende dit design.

Det første jeg falder over er, at mine øjne ikke får nogen ro, når jeg kigger på dit design. Dit X i højre side virker meningsløst. Du bruger i dit site navn én type font, og i din tekst, (den der burde formidle dit budskab), en helt anden font.

Fint nok dog. Var jeg dig, og det er jeg jo ikke, ville jeg virkelig være lidt bange for, at du har gjort din hvide del for lidt transparent. Jeg tror brødteksten kommer til at falde fuldkommen igennem.

Det virker umiddelbart dumt, at du har en meget farverig side, og bare en hvid baggrund. Det skaber et mismatch, hvilket igen er generende for øjnene.

Din copyright meddelelse virker dum, for det er gennem dansk ophavsret, at man ikke må stjæle dit design, og det ved alle, så jeg ville fjerne den.

Din tekst opsætning er der ikke synergi i. Hvis jeg var dig ville jeg prøve, at få margen på teksten til at være ens i begge sider. Med andre ord, hvis Creative-Designs.dk står 15 pixels indrykket fra venstre, ville jeg måske gøre det samme med kreativitet | nytænkning.

Mvh

Michael
Avatar billede finger Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:07 #10
har du evt overvejet at bruge de tomme "huller" der udgør et X, til nogle kanpper eller menuer eller lign?
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:06 #11
@finger
Nej det har jeg ikke.......'

@nythjem
Ok tak for kommentaren kigger lige på det og så kommer der en update...! ;)
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
29. oktober 2003 - 23:01 #12
Update

+ Alle jobs under firmaer er færdige
+ Der er en midlertidig kontakt
+ Alle de der image ting der kom over billederne er fjernet..!

www.3d-artist.dk/cd

Hva syntes i om det, og om den måde jeg har sat referencer op...?
Avatar billede plumo Nybegynder
30. oktober 2003 - 07:38 #13
Jeg syntes ikke at siden egner sig som en hjemmeside. Billedet er rigtig flot, men ellers syntes jeg at i skal overveje at lave noget andet og mere simpelt.

Loadingtiden er også utrolig langsom, og jeg kører endda på 1Mbit.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 23:39 #14
der er efter min mening for mange forskellige skrifttypper
og siden er måske lidt "tung"