Avatar billede lassevang Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC kan ikke tage dll filer

Hej jeg har et problem med min computer den har nemlig problemer med at tage dll. filer eller rigtigt sagt programudvidelser...

Jeg ved det fordi jeg kan ikke køre Steam eller UT2003 og min PC hardware konfiguration er også fin nok jeg køre alle andre spil som ikke har programudvidelser men lige præcis de spil eller andet der har dll. filer kan jeg ikke køre...

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede gnudi Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:33 #1
Har du installeret DirectX 9?

Og hvad hedder de manglende dll filer?
Avatar billede lassevang Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:36 #2
Nej det er ikke manglende filer den kan bare ikke tag dem jeg får en fejlmeddelse men her har du navnene på de filer: SteamUI.dll og Engine.dll...

Den første er for steam og den anden er for UT2003

Vil du give mig linket?
Avatar billede lassevang Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:46 #3
Nu har jeg fundet DirectX 9 det var ihvertifalde ikke problemet...
Avatar billede lassevang Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:11 #4
Det var en lam trojaner så jeg er nød til at slette alt...
Avatar billede lassevang Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:11 #5
Jeg lukker nu!!!
Avatar billede lassevang Nybegynder
21. december 2003 - 11:25 #6
Se igen karinc... Folk er villige til at hjælpe men de hjælper bare ikke...