Avatar billede nobody_988 Nybegynder
28. oktober 2003 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan kun bruge en bestemt skærm

Jeg har 3 skærme men det er kun 1 af dem jeg kan bruge til min computer en 21" EIZO skærm det er en tung skærm på 40 kg. min kammerat kan sagtens bruge begge skærme på sin computer og jeg kan og godt bruge dem på min server. jeg har haft formateret da jeg troede det ville hjælpe men det gjorde det ikke det skal lige siges at de har virket på min spille computer alle sammen.
Avatar billede chalde Seniormester
28. oktober 2003 - 16:25 #1
Er det kun i styresystemet, eller helt fra boot af?
For hvis det kun er i styresystemet, kan det være du har sat opløsning/refresh højere end hvad de andre skærme kan klare (nogle gange kan f.eks windows ikke finde ud af at ændre dette når du skifter skærm)
Så hvis det er tilfældet, sæt opløsningen ned med eizoen, og skift til en af de andre.
Avatar billede nobody_988 Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:43 #2
Det er helt fra boot.
Avatar billede chalde Seniormester
28. oktober 2003 - 16:49 #3
Dvs de virker fint på andre computere, og en anden skærm virker på din.
Meget meget mærkeligt. Har du nisser? Jeg ka i hvert fald ikke greje den.