Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:49 Der er 24 kommentarer og
4 løsninger

Hvilket webhotel? (erfaring modtages helst)

Hai...

Ved godt det er tusinde gang dettte spørgsmål bliver stillet, men...

Jeg skal bruge et webhotel. De krav jeg har brug for er: ASP, Access, Online Statistik, 1 E-mail-adresse, FTP-adgang, og Fri Trafik!
Alt derudover er selvfølgelig også velkommen. ;)

Selvfølgelig så billigt som muligt og erfaringer modtages helst...

Crossed my mind: www.cliche.dk, www.guru.dk, www.web10.dk
Avatar billede 2kbo Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:01 #1
www.b-one.net <--- De har ikke Access DB men tilgængel har de MySQL som er en meget bedre db
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:09 #2
Hmm... sandt, men nu har jeg alså udviklet et stort site på en Access database.. Men det kan jo lade sig gøre at konverter og tilpasse lidt.. :)
Har du nogle erfaringer med nedetider?
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:12 #3
www.webhot.dk : Webhotel Danmark er super. Det har jeg god erfaring med på asp og access, online statistik, email, fri trafik m.m.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:19 #4
hmm... Statistik fås kun ved køb af webhotel til 229/måned og jeg kan ikke finde noget om understøttelse af ASP? :\
Avatar billede z1n Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:19 #5
www.enavn.dk - dyre, men stabilitet og service i verdensklasse
Avatar billede peet-49 Novice
28. oktober 2003 - 14:21 #6
Vi bruger www.wannafind.dk har aldig oplevet den nede endnu, den har, hvad man skal bruge.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:24 #7
Sjovt, jeg kom også lige præcis forbi den nu. Ser ok ud, fed statistik...
En ulempe kunne så være prisen. Den er ikke speciel dyr, men kun i forhold til alle andre der findes! ;)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:26 #8
^^ wannafind.dk! :)
Avatar billede peet-49 Novice
28. oktober 2003 - 14:27 #9
Den er også god, og de har en god support også.
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:28 #10
www.wannafind.dk bruger jeg også privat, den er super god. Har aldrig haft problemer i ... 3-4 år efterhånden.
Avatar billede peet-49 Novice
28. oktober 2003 - 14:32 #11
neander>Lyder lidt mærkeligt, at du lige kom i tanke om, at du også bruger wannafind, og selv foreslår en anden i din første kommentar.
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:33 #12
Har erfaring med flere - noget problem?
Avatar billede peet-49 Novice
28. oktober 2003 - 14:44 #13
ingen kommentar.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:47 #14
Relax... No hard feelings! :)
Avatar billede peet-49 Novice
28. oktober 2003 - 14:52 #15
Er der skam heller ingen af.
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:53 #16
- det er bare fordi jeg bruger begge hoteller: webhot bruger vi på min arbejdsplads, - hvor vi anbefaler webhot til hosting. Privat har jeg brugt wannafind.dk i mange år. Begge hoteller kan jeg derfor anbefale til dit formål...
Avatar billede bjuhl Nybegynder
28. oktober 2003 - 15:03 #17
Bruger WANNAFIND --- KANON
Avatar billede freddy04 Nybegynder
28. oktober 2003 - 15:06 #18
Kan i hvert fald ikke anbefale web10 når du skal bruge ASP, de stikner. Brug wannafind!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:18 #19
Kan anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk. De er dog ikke de billigste du kan få, men de er pålidelige.

Jeg kan ikke anbefale enavn.dk, da de udover at være dyre, har langsomme servere og dårlig betjening.

Iøvrigt burde de fleste understøtte access uanset om de nævner det eller ej, da access bare er en tekstfil der forstår SQL, men performer utroligt dårligt.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
01. november 2003 - 14:10 #20
Af dem du nævner ville jeg vælge www.web10.dk
Avatar billede hostmoster Nybegynder
01. november 2003 - 14:11 #21
freddy04> Har du prøvet deres nye servere? Jeg ligger på den nye talkactive02 der afløste den gamle med win2000. Den nye har win2003 --> WROOOOM!!!
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 11:35 #22
Kasper har du prøvet at kigge på concor.dk for de giver ret meget for pengene og er ret billige. Jeg er yderst tilfreds med dem, har 2 webhoteller hos dem.
Avatar billede peet-49 Novice
03. november 2003 - 11:38 #23
Lukketid?
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 11:40 #24
Ja :) - jeg synes mit svar er bedst...
Avatar billede peet-49 Novice
03. november 2003 - 11:56 #25
Enhver synes bedst om sine egne grise (gammelt ordsprog)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
04. november 2003 - 20:08 #26
hehe.. Godt ordsprog!

Concor.dk er ser faktisk meget god ud.. :)

tak til alle...
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2003 - 20:09 #27
Selv tak.
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:22 #28
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.
Vi benytter HSphere kontrol panel der er et top professionelt system hvor du kan administrere flere domæner under samme konto