Avatar billede TinaH Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskellig baggrundsfarve problem

Jeg har lavet et css hvor jeg har defineret baggrundsfarven på mine sider. Jeg har også oprettet en #test{} i css som jeg kan henvise til hvis jeg ønsker en anden baggrundsfarve.
Nu er problemet bare at når jeg laver en henvisning til #test, fylder baggrundsfarven ikke hele siden, men kun omkring det område hvor jeg har min tekst og knapper. Jeg har to menuer som jeg skal bruge det på, og det er kun på den ene side at det ikke virker.
Her er koden for menusiden:

<html>
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="stylesheet.css">
<base target="main">
</head>
<body>
<div id="test">
<br>
<center>
<h2>Kalender</h2>
<br>

<table border=0 cellpading=0 cellspacing=4>

<tr>
<td>
<span class='venstre'><input type="submit" value='Åben' onclick="parent.main.location.href='kalenderframenu.asp';"></span>
</td>
</tr>

<tr>
<td>
<span class='venstre'><input type="submit" value='Log ud' onclick="top.location.href='logud.asp';"></span>
</td>
</tr>

</table>

</center>
</div>
</body>
</html>
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:14 #1
Hvad hvis du lægger din #test i body sådan:
<body id="test">
Avatar billede TinaH Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:20 #2
Nice, det virkede, takker. Hvis du vil have point må du lige skrive et eller andet som et svar
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:29 #3
øjjjjjjjj :)
Avatar billede neander Nybegynder
28. oktober 2003 - 15:12 #4
Tak for points!