Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 17:50 Der er 103 kommentarer

Slet dog det pointsystem !!

Hejsa...

Nu har jeg bemærket at der er en heftig debat omkring det pointsystem. Hvorfor ikke slette det ?

Vi mennesker blev sandsynligvis skabt for at leve sammen i fred og ro. Ikke for at konkurere mod hinanden.

Så der for siger jeg bare 5 simple ord:

SLET DOG DET FUCKING POINTSYSTEM !!!!!

Avatar billede laserzap Nybegynder
06. januar 2001 - 17:52 #1
Det er jo hele pointen på eksperten !
At få så mange point som overhovedt mulig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. januar 2001 - 17:52 #2
Det ville jeg nok også sige, hvis jeg have 40 point. Og have et stort spm. :o)

Men hvis det sker så sig til min. 3 dage før, skal lige have brugt mine *gg*
Avatar billede the-wolf Nybegynder
06. januar 2001 - 17:52 #3
Jeg kunne ikke være mere enig med dig, hvorfor ikke bare være venlige og hjælpe hinanden, hvis der er problemer.

;-)
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 17:53 #4
\"Vi mennesker blev sandsynligvis skabt for at leve sammen i fred og ro. Ikke for at konkurere mod hinanden. \"

Kig udenfor  . .hele verden er een stor konkurrence.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. januar 2001 - 17:53 #5
<snip>
Jeg kunne ikke være mere enig med dig, hvorfor ikke bare være venlige og hjælpe hinanden, hvis der er problemer.
</snip>

Hvad med de folk der skal bruge HELE systemer, tror du at nogen laver dem. Eller grafik for at være venlige? ;o)
Avatar billede stigc Nybegynder
06. januar 2001 - 17:54 #6
Det er der mange andre steder der ikke har! Så kan i bruge disse! Men når alt kommer til alt så skyldes Ekspertens succes, pointsystemet som gør det sjovt at hjælp andre!
Avatar billede mpj Nybegynder
06. januar 2001 - 17:55 #7

Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 17:56 #8
stigc >>> Jeg tror ligeså meget at succeen stammer fra at det er et af de støreste sider på området.

Forresten er det også en nem måde at slippe af med alle snyderne
Avatar billede mpj Nybegynder
06. januar 2001 - 17:56 #9
hov?
Avatar billede stigc Nybegynder
06. januar 2001 - 17:58 #10
darkphazer >> Det var da noget ævl!

Størrelsen og success er vel det samme! Uden success ingen størrelse!

Snyder er poroblem, som man vist ikke kan komme uden om
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
06. januar 2001 - 17:59 #11
Jeg var også ret negativt indstillet overfor pointene i starten, men jeg er komme til den konklusion at det nok er en god løsning. Jeg var træt af den udprægede _jagt_ der til tider er på point.

Men når alt kommer til alt, så tror jeg pointene er med til at giver superhurtige svar og er med til at højne kvaliteten af svarene, fordi folk gerne vil have point. Og de får kun point, hvis svaret er godt.

/jens
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 17:59 #12
stigc >>> Ik for noget, men vi kommer da af med snyderne ved at fjerne pointsystemet.
Avatar billede mpj Nybegynder
06. januar 2001 - 18:01 #13
FOR:
Ingen point = Intet at snyde for!
IMOD:
Ingen point = Intet at komme først for!
Ingen point = Ingen kampånd!
Ingen point = Ingen hurtig hjælp!
Ingen point = Ingen top 10 (hvilket gør det sjovt)
Ingen point = Intet at brokke sig over? ;o)
Ingen point = Intet at \"blære sig med\"

Det er da KLAMT uden point!
Avatar billede netsrac Praktikant
06. januar 2001 - 18:01 #14
Jeg hjælper gerne andre på eksperten.dk, men hvis jeg ikke blev belønnet enten via dkr. eller point, så ville jeg ikke bruge min tid på eksperten.dk så kunne jeg lige så godt lave en af mine egne sider istedet.

Så siger du måske at point er værdiløse, men jeg har da hørt at hvis man ligger på top 10 så er det nemt at få arbejde.

Det er jo spild af tid hvis man ikke blev belønnet på den ene eller anden måde.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 18:01 #15
He he....nu skrider jeg :op
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 18:02 #16
darkphazer>> Du kan slippe for snyd ved at stille dine spørgsmål på NNTP. Det er ikke sikkert, at du får svar lige så hurtigt som her, men de der svarer, snyder sig i hvert tilfælde ikke til points.
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 18:03 #17
>>Kig udenfor  . .hele verden er een stor konkurrence.<<
ja men æhh, derfor behøver eksperten vil ikke være det vel??

og snyd kommer ganske rigtigt pga. pointsystemet...
snyderne vil også deltage i konkurencen, men ikke på ærlig vis - ligesom i den rigtige verden..

Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 18:08 #18
\">>Kig udenfor  . .hele verden er een stor konkurrence.<<
ja men æhh, derfor behøver eksperten vil ikke være det vel?? \"

Jo da . . Mennesker elsker jo konkurrence, så derfor giver det da eksperten en fordel at tilbyde brugerne noget de kan lide sammen med eksperthjælpen :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:09 #19
darkphazer>>>> Smut hen på www.activeserverpages.dk og stil et spørgsmål, prøv at se hvor \"hurtigt\" det bliver besvaret.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:13 #20
www.activeserverpages.dk mangler det med pointene. Derfor ser man også mange flere spørgmål hvor ham der har oprettet dig aldrig har svaret på de spørgsmål som dem der gerne vil hjælpe har.
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 18:14 #21
Asp.dk er også gået over til et points system :)
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
06. januar 2001 - 18:15 #22
he he! jeg får følgende meddelelse når jeg kigger ind på
www.activeserverpages.dk:

error \'ASP 0115\'
Unexpected error

/default.asp

A trappable error occurred in an external object. The script cannot continue running.

LOL
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:16 #23
klas>>> Har asp.dk / netcoders.dk ikke haft et pointsystem længe?

Hvis man ikke kan lide det med pointene kan man i hvert fald tage et andet sted hen, og hvis man ikke vil det fordi det er meget bedre her, så lad være med at broke jer.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:16 #24
- Stavefejl er gratis
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 18:18 #25
tommyf>> LOL
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 18:19 #26
Det kan godt være . .  Bruger aldrig siden medmindre jeg skal finde en eller anden sourcecode (Det kan eksperten jo ikke finde ud af at lave) - Så bare at de havde en poll om det . .
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:22 #27
klas>>>> Der har vi nemlig en relevant forbedrelse til eksperten. Der skulle være et arkiv med nogle \"håndplukkede\" artikler. Så kunne vi slippe for 4 gange i ugen at skulle besvare et spørgsmål om hvor man finder et gratis webhotel og hvordan man fjerner højreklik.
Avatar billede s_albion Nybegynder
06. januar 2001 - 18:27 #28
Vi opretter et nyt \"Eksperten.dk Freeware\" for os der gir fanden i det point-system. Det må være hele filosofien i internettet. Hjælp hinanden uden at DET KOSTER!
s_albion
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 18:32 #29
s albion: genial ide! jeg er med på den, kontakt mig på michaelstyrk@hotmail.com jeg har ikke meget tid, men kan sikkert godt hjælpe med et eller andet hvis du mener det seriøst...
Avatar billede netsrac Praktikant
06. januar 2001 - 18:34 #30
s albion >> Det gør i bare, så ser i hvor mange svar der kommer på spørgsmålene og hvor langsomt det går!
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
06. januar 2001 - 18:36 #31
tommyf>> \"Der skulle være et arkiv med nogle \"håndplukkede\" artikler.\"

stil det som et forslag i forslags-kategorien. Det lyder som en rigtig god ide.
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 18:36 #32
Åååh nej i må ikke forlade os  ;o)

Der findes da de første 10 sider som ikke bruger et points system . .hvorfor bruger i ikke bare en af dem ?

Ingen af dem er godt nok så gode og hurtige som eksperten . . men det er i jo ligeglade med.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 18:55 #33
He det var ellers en udtaelse efter 10 dage på eksperten. Vil du hellere giver kroner for rådne da, så skal du være velkommen. Point systemet er guleroden til at få hurtigt svar. Så det er nu et rigtig dårligt forslag darkphazer. Endvider har dette spørgsmåle været oppe inden for den sidste måned. >:o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 18:56 #34
s_albion>>> \"Hjælp hinanden uden at DET KOSTER!\"
Det koster sgu da ikke andet end din internetopkobling!

Hvis du hjælper andren får du points, og er dermed ret til også selv at få hjælp.

Tror du sådan nogen som Tdaugaard gad at sidde her hvis pointsystemet ikke var til?

Eksperten ville komme til at bestå af 5 personer med et hjerte af guld der så skulle sidde og besvare spørgsmål fra 9995 brugere der ikke gad at uddybe deres spørgsmål eller afslutte dem når de havde fået svar.

Og hvorfor pokker lave jeres eget system? Gå ind på www.freehelp.dk han har gjort et seriøst forsøg på at lave et system ligesom ekspertens, uden points. Men som I kan se er der ikke mange der benytter det.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 19:03 #35
<He det var ellers en udtaelse efter 10 dage på eksperten. Vil du hellere giver kroner for rådne da, så skal du være velkommen. Point systemet er guleroden til at få hurtigt svar. Så det er nu et rigtig dårligt forslag darkphazer. Endvider har dette spørgsmåle været oppe inden for den sidste måned. >:o) >

Rent faktisk har jeg været på eksperten i snart ½ år, og det ville være med den samme bruger hvis mqn ellers kunne undgå at blive slettet i tide og uitde.

*MEGET LANG CENSURERET SÆTNING*

- DarkPhaZer
Avatar billede s_albion Nybegynder
06. januar 2001 - 19:04 #36
De personer der ikke har det store begreb på PC.-m.m., og derved ikke kan besvare de spørgsmål der bliver stillet her på Eksperten, har en stakket frist før deres tildelte point er brugt. Dvs. der er et allrede heraki af bedre vidende, som som hjælper bedre vidende.
s_albion
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 19:09 #37
s_albion>>>> Så kan de futte over til \"Design Vudering\"-kategorien, som jeg gjorde til at starte med. De kan vel sige hvad de mener om et site?
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 19:13 #38
Der er vel en eller anden grund til at du er blevet slettet darkphazer? Admin plejer at være MEGET retfærdig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 19:15 #39
Enig \"P\" :o)
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 19:16 #40
He, he \"F\" :-)))
Avatar billede s_albion Nybegynder
06. januar 2001 - 19:17 #41
tommyf....Det kan man jo godt.
Er du ikke god nok så kan du jo bare fedte lidt for folks webdesign og håbe på point på den måde. Tak,,så ville jeg hellere vælge jeg at gå.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 19:18 #42
tommyp >>> Prøv at kigge i min 10 dage gammel bruger eller hvor gammel den nu er og se hvad jeg har lavet. Allerede på 3. dagen eller oxo var det 4. dagen blev jeg slettet, men oprettede det samme navn igen.

- DarkPhaZer
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 19:21 #43
s_albion>>>> \"god nok så kan du jo bare fedte lidt for folks webdesign\"
Fedte for folks webdesign? De får sgu sjældent point, der er dog et par stykker der kunne giver til dem med positive kommentare.

Om du er 13 eller 50år kan du vel sige hvad du mener om en side? Er farverne pæne? Er der stavefejl? Loader den hurtigt, der er i design kategorien mangel på folk med 56kb modemer der kan give en realistisk report over hvor hurtigt siden loader?
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 19:27 #44
darkphazer>>> Måske er du fordi at du laver et spm. som dette: http://www.eksperten.dk/spm/41609

s_albion>>> Må lige støtte min \"navnebror\" tommyf her! Du behøver alså ikke at fedte for folk mht. webdesign for at få points. Tværtimod er de fleste glade for at få lidt konstruktiv kritik.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 19:29 #45
darkphazer nå du er måske en af dem, som bruger flere forskellige navne, jeg syntes nemlig ikke at have stødt på dit navn før ;o)
Avatar billede s_albion Nybegynder
06. januar 2001 - 19:30 #46
tommyf..Muligt at der folk der vil bruge deres tid på dette, når man endnu ikke har den fornødne viden. Men jeg mener at hele kimen så er forsvundet. Har jeg et problem som jeg frygtelig godt kunne tænke mig at få besvaret, mener jeg at Eksperten ville/kunne være stedet. Har jeg ingen point så virker Eksperten bare ikke. Har du point kan du få ,har du ingen må du gå. Det er her kimen ligger tommyf. Jeg har ikke mere tid så jeg læser din besvarelse imorgen. God aften
s_albion
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 19:52 #47
*GRRR* jeg bliver så gal når folk kommer med det forslag her (og så kun for 117. gang!!)

Hvis ikke i kan lide lugten i bageriet så må i sku da skride et andet sted hen!

Og darkphazer, du har forslået dette og blev buuet (indirekte) laang ud, så hvorfor faen prøver du igen!?

tommyf:> \"Tror du sådan nogen som Tdaugaard gad at sidde her hvis pointsystemet ikke var til?\"
Nej! Det gad jeg sku godtnok ikke. Jeg sidder her og *samler* point næsten 24/7 for at

mpj:> jeg kunne ikke have udtrykt vores begejstring for point systemet bedre end dig :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 19:55 #48
darkphazer:> \"Vi mennesker blev sandsynligvis skabt for at leve sammen i fred og ro. Ikke for at konkurere mod hinanden.\"

*låååååååååååååååååååål* tror du virkelig selv på det ?

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 19:59 #49
s_albion:> \"Har du point kan du få ,har du ingen må du gå.\"

Se venligst alle spm. til 0 point .. der er MANGE af os der svarer på spm. til 0 point hvis de er relativt simple eller det er noget vi lige ved, men du kan sku da heller ikke forvente at der er folk der gider lave noget stort for dig for ingenting. Sådan er det sku heller ikke uden for eksperten.
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 20:01 #50
øhm, for at være lidt mere konstruktiv:
hvad med at man her på eksperten lavede en afdeling der hed \"gratis hjælp til brugere med under 100 points\"
så kan tdaugaard og alle de andre pointsjægere, få tildelt 15, 30 eller 60 point alt afhængig efter sværhedsgraden. noget i den retning, så er der ingen der tager skade af noget som helst, og dem som ikke har så mange points kan stille deres spørgsmål i den kategori?
Hvad synes i om det??
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 20:04 #51
tdaugaard: se så på hvordan det kører uden for eksperten, jeg nævner i flæng: fattigdom(de 255 rigeste er ligeså rige som resten af jordens befolkning!), miljøkatastrofer, flere psykiske syge, dødsstraf osv. osv.
Næsten alt sammen stammer fra konkurence, man konkurere på bekostning af miljøet og de fattigste i vort samfund.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 20:11 #52
styrken:> det er ikke et sådan koncept eksperten består af!
Det er dumt at blive ved med at diskutere dette emne da det er det samme som at tæske en død hund (og det er sku syndt!) for vi kan jo aldrig komme nogle vejne.

Jeg er helt sikker på at Jakob & Andreas _IKKE_ ændrer på Ekspertens koncept bare fordi der er et par stykker der kommer og siger \"VI KAN IKKE LIDE POINTSYSTEMET FORDI VI IKKE SELV KAN TJENE NOGLE POINT\" .. den holder bare ikke!

Konklusion: DÅRLIG IDE!

Fattigdom .. det er sku folks egen skyld (med undtagelse af dem der har mistet alt pga. krig, naturkatastrofer og andre forhold de ikke selv er skyld i)

\"man konkurere på bekostning af miljøet og de fattigste i vort samfund.\"

Sonofon - TeleDanmark: hvori ligger belastningen på miljøet ? Og hvis det gør noget for de fattige er det sku da at hjælpe dem. Hvor der er commerciel konkurrence er der prisfald; prisfald betyder at de fattige i en forstand er mindre fattige, og derved hjælpes de (indirekte, uden intentionen om det).
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 20:11 #53
s_albion:> \"Har du point kan du få ,har du ingen må du gå.\"

NEJ du behøver bestemt ikke at gå! Har du ikke flere point tilbage mandag, har du 5 nye point tirsdag!

Eksperter som f.eks. erikjacobsen er fuldstændig ligeglad med om han får 5 eller 250 point for at besvare selv et kompliceret spørgsmål. (klik blot på hans profil og se) Folk som ham er vi \"mindre begavede\" computerbrugere MEGET glade for!

Men selvfølgelig er også han interesseret i at få points! Han har bare den rette \"Eksperten\" ånd, og går derfor ikke så meget op i HVOR mange point han får for at besvare et spm.
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 20:19 #54
tdaugaard>>> Hvorfor er det synd at tæske en død hund? Er det ikke mere synd at tæske en levende???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 20:22 #55
tommyp:> Jo, men det er respektløst at tæske en død hund.
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 20:24 #56
tdaugaard>>> Tjah, så vil jeg jo nok foretrække at være \"respektløs\" og tæske en død hund, frem for at tæske min egen levende, he, he! ;-)))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 20:27 #57
tommyp:> hæ hæ .
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 20:28 #58
Jeg kunne sku ikke nænne at tæske min søde hund. ;o) , men er debatten ikke ved at være lidt hed her. hi hi >;o). Det er point der gør det herinde på eksperten. Færdig slut.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 20:28 #59
Øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv....
Hvorfor fik jeg ikke tilsendt en mail, jeg troede ikke der var sket noget siden sidst.

Hvis Admin fjernede point-systemet, ville eksperten blive en dårlig version af activeserverpages.dk , et dårligt forum uden artikler eller downloades.
Det er pointene der gør eksperten til noget specielt, uden pointene ville eksperten ikke være eksperten.

Jeg vil lige gentage min opfordring om at smutte over til www.freehelp.dk , hans forum er en det samme som ekspertens, bare uden point men + en helt masse andet.

\"Data itself isn\'t good nor bad, data just represents the surrounding reality. The more data we may access, the more accurate model we may create of the reality, thereby also define our actions in ways that are maximally beneficial to our aims. The net must not be restricted by moral, ethical nor legal issues prevailing in different world locations, data must flow freely.\"
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 20:33 #60
tommyf>> udemærket citeret, men har du ikke en reference?
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 20:36 #61
- Chip 95
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 20:37 #62
Hvem er forfatteren?
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 20:44 #63
Jeg har en .txt fil hvor jeg har samlet en masse \"ordsprog\", det eneste der står er:
-Chip, December \'95
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 20:46 #64
Æv
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 20:55 #65
tdaugaard>>>> FIK DIG! Du HAR lavet en robot. Der har den sidste time stået at du sov under din ICQ.... hehehe, hva\' så robo ;o)
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 21:28 #66
tdaugaard: kommentarer som fattigdom er de fattiges egen skyld gør mig gal!
fattigdom går i arv, er din far fattig er du fattig (sådan er det ikke i det rige vesten, men i størstedelen af alle lande er det sådan!)
at fattige er fattige er et resultat af at arbejdsgivere, der konkurerer med andre arbejdsgivere bliver nødt til at nedsætte lønnen til arbejderne, for at opretholde de lave priser...

Men jeg tror i bund og grund det er en politisk debat, hvor vi to er så forskellige som man næsten kan værre...

Glædeligt nytår, tror jeg nok...

kæmp aktivt for at alle marsmænd skal flytte til venus!

Avatar billede krusell Nybegynder
06. januar 2001 - 21:36 #67
<copy/paste\\
*GRRR* jeg bliver så gal når folk kommer med det forslag her (og så kun for 117. gang!!)

Hvis ikke i kan lide lugten i bageriet så må i sku da skride et andet sted hen!
<\\copy/paste>

Som tdaugaard så elegant sagde det...

Gider ikke gentage mig selv.... http://www.eksperten.dk/spm/40360
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 21:37 #68
For at nedsætte priserne... mindre i løn = mindre priser = ingen forskel i % ?
Selvfølgelig vil de så ikke kunne købe noget fra udlandet, da vi har høje løninger og høje priser.

Desuden gør din kommentar om at Marsmænd burde flytte til Venus mig MEGET sur!
De kan da ikke gøre for at de er marsmæd, deres far var marsmand, derfor bliver de også marsmænd.

Jeg kender faktisk nogle meget flinke marsmænd bare så du ved det..... (eller er det fordi jeg har siddet og indåndet giftige dampe fra computeren 12 timer i træk snart?)
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 21:46 #69
styrken>>> Du har i bund og grund ret! Fattigdom er ingenmands herre, og det kunne lige så godt være dig som mig.

Alle andre>>> (He, He) Lad nu ikke denne debat løbe af sporet drenge, den drejer sig jo blot om nogle point hos \"Eksperten\". For nogle er de vigtigere end for andre, og sådan vil det jo ALTID være, hvad enten vi mener det ene eller det andet. Der er jo faktisk et liv udenfor \"Eksperten\", he, he! ;-))))
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 21:48 #70
Og så lige: Et godt Nytår til Jer Alle! Vi skal alle have lov til at være her uanset om vores meninger er \"sorte eller hvide\"!!! :-))))
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 21:50 #71
\"Et liv uden for eksperten\".... nu rabler det da vist for ham, han har nok drukket for mange cola\'er *GG*
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 21:53 #72
tommyf>> Den kommentar er set før: http://www.eksperten.dk/spm/40360 Kommentar fra tommyf
27/12 2000 21:23:05  *G*
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 21:55 #73
tommyf>>> He, he! Tjah jeg tænkte jo nok at 5 liter i timen var for meget *G* ;-)
Avatar billede styrken Nybegynder
06. januar 2001 - 21:56 #74
jeg kender også mange marsmænd, de fortæller mig (alle og en) at efter at månen blev beboet af Pluto, har de aldrig haft ro til at sove, pga. plutos gøen. Men de siger også at de helst vil have Pluto fjernet, fra månen, men i værste fald flytter de selv til venus :)
Avatar billede pstric Nybegynder
06. januar 2001 - 21:56 #75
Hvis jeg endelig skulle finde et argument mod Eksperten\'s pointsystem er det, at det er synd for de konsulentfirmaer, der gerne vil hjælpe darkphaser, styrken m.fl. mod betaling. De nævnte personer ville nok også brokke sig over at få en regning.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 21:58 #76
tommyp>>>> Det forklare jo en helt del...

pstric>>>> God point.
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 22:02 #77
tommyf>>>> Men jeg står i det mindste ved mine meninger imorgen når \"cola-tågerne\" letter, he, he! (eller køber jeg bare 20 liter mere! =:-)))
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 22:22 #78

øøøhhh øhh . . . . Siger i noget ?

Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 22:26 #79
Hmmmmm Cola tåger ?!?!?!?!?

Mig bekendt kan man kun fremkalde en tågeagtig substans fra cola ved at koge den. Dette resulterer i at colaen vil forDAMPE og ud af det kommer der DAMP...hvilket overhovedet ikke har noget med tåge at gøre.

Forklar lige hvordan man frembringer en Cola tåge.

Lytter spændt og overvejer at bruge det i eksamen til fysik. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 22:27 #80
darkphazer>>>> JA, vi opfordre dig til at smutte over til www.freehelp.dk , det er samme princip som eksperten.dk , bare uden points.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 22:32 #81
darkphazer>>> Bare fordi at 2 af over 10000 aktive brugere ikke gider at hjælpe andre betyder ikke at Admin sletter point-systemet.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 22:33 #82
tommyf > > > Bagud ? Det kan vist ikke gøre det. Det foreslog du allerede 18:56:56
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 22:36 #83
darkphazer>>>> Jep, men du er her stadig.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
06. januar 2001 - 22:39 #84
Æææææh, faktisk prøvede jeg at lave et lille frederligt foreslag, men det faldt åben bart ikke i jeres smag og straks bliver man provokeret og hængt ud som en anden forbryder.

Men hvis det skal være på den måde vil jeg da bare forsøge at lave colatåger og håbe på at de er gifte så jeg bliver kvalt.

*FNYS*

DarkPhaZer has said thanks and goodbye !
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 22:40 #85
Sikkeret, udfra det jeg kan se på de overstående kommentare kommer du nok tilbage under et nyt navn snart.
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 22:44 #86
darkphazer>>> Du ryster flasken godt og grundigt, holder en tommelfinger over flaskens åbning, og lader dens indhold fylde rummet med en klar tågeagtig substans. Du skal bruge en helt speciel teknik for at opnå denne fantastiske og helt unikke effekt, men øvelse gør mester! (Jeg regner med at du skal bruge ca. 175 liter cola før at du besidder denne teknik!) ;-)))
Avatar billede snipper Nybegynder
06. januar 2001 - 22:51 #87
Uha, NU begynder det at blive sjovt! Godt gået Tommy P & Tommy F! Er i tvillinger?

Vh Snipper
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 22:57 #88
Arhhhhhhh, ikke såvidt jeg ved, dog kan min hukommelse godt have taget skade af al den colatåge ;o)

\"Lige børn leger bedst... men skæve børn har det sjovest\"
Avatar billede tommyp Nybegynder
06. januar 2001 - 22:59 #89
Næh desværre Snipper... Men en person som <  darkphazer> kan man vidst ikke rigtigt tage seriøst... Hvis du gik glip af det, så se lige: http://www.eksperten.dk/spm/41609
Dét siger vist ALT! ;-)))
Avatar billede snipper Nybegynder
06. januar 2001 - 23:03 #90
AHA! Åh ja! Endnu en dobbetgænger! Godt at i ta´r det fra den humoristiske side :0)

vh Snipper
Avatar billede hotpop Novice
09. januar 2001 - 09:28 #91
darkphazer> ENIG! SLET POINTSYSTEMET!
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. januar 2001 - 09:50 #92
darkphazer> UENIG! BEHOLD POINTSYSTEMET!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
09. januar 2001 - 10:03 #93
Behold pointsystemet - det gør eksperten til noget specielt.

Colatåger... interresant. Den del af diskussionen har jeg fuldt opmærksomt med i og har selv prøvet det - jeg kan komme med et godt råd. Start på et lille badeværelse: Det bliver lettere at fylde rummet med tåge og det er lettere at gøre rent.

Saubermacher.

ps. jeg er også ved at være træt af alle de steder hvor der står \'slet pointsystemet\' og jeg tilslutter mig derfor alle dem ovenfor som har sagt det modsatte. Dog må jeg sige at der kommer nogle utroligt gode og interresante diskussioner ud af det. :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. januar 2001 - 14:12 #94
saubermacher>>>> Et lille fif: Prøv Saltum-cola & Rørkjær-Cola, de er ekstrem gode til at lave en colatåge med ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 14:02 #95
Er der lukketid her?
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. januar 2001 - 14:06 #96
Pstric<--> Han skrev længere oppe at han smuttede, hvis det er rigtig bliver dette nok endnu et aldrig afsluttet spørgsmål... læg mærke til at det er dem der ikke kan lide pointsystemet der ødelægger det for os andre da de ikke gidder at lukke spørgsmål eller følge dem i det hele taget, skriver bare noget de lige tænkte på og så kan det ligge og fylde ekspertens database de næste 15år.
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 14:10 #97
Det havde jeg helt overset. Jeg er igang med en runde til alle de uafsluttede spørgsmål jeg har deltaget i, og som jeg efterhånden synes ser døde ud.

Det plejer ikke at hjælpe, men så gør man da noget.
Avatar billede styrken Nybegynder
26. januar 2001 - 16:50 #98
pstric -> øh, jeg lukker da mine spørgsmål, ikke fordi jeg har noget imod <u>dig</u>, men FUCK hvor jeg hader generalisering...
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 16:54 #99
styrken>> Lød det som en generalisering? Det var ikke meningen. Der er en del spørgsmål som jeg efterhånden længe har ventet på, blev afsluttet. Og det var dem jeg mente med at det ikke plejer at hjælpe. Jeg beklager hvis det lød forkert.

Jeg har da vist ikke rykket dig for noget, vel?

Men tag det her spørgsmål som et skidt eksempel.
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. januar 2001 - 17:09 #100
pstric<--> Tror det er mig, jeg elsker generalisering.
Avatar billede styrken Nybegynder
26. januar 2001 - 17:19 #101
Nå, undskyld pstric. Jeg tåger bare idag :)
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 17:22 #102
Helt i orden. Jeg havde også glemt hvor tågede I var 6/1 :_=
Avatar billede hotpop Novice
26. januar 2001 - 20:14 #103
Hvis man ikke fik en eller anden form for belønning af ens arbejde ville JEG IKKE hjælpe folk her på sitet. Om det er 200 point el. 30 er for så vidt lige meget, for point vil jeg have! (og 98% af alle de andre der hjælper herinde)