Avatar billede cazoo Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af brugere v.h.a script

Hey er der en her der kan hjælpe mig med at lave et script der kan oprette brugere på en Win2k eller xp...? Den skal både kunne oprette en administrator og en bruger...

Cazoo
Avatar billede cazoo Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:19 #1
P.S. Det er så'n set ligemeget om det er et VB-, java- eller whatever-script, hvis bare det kan lave de brugere...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:20 #2
kig på net commandoen i en dos prompt, der skulle man kunne oprette brugere hva commandline, samt sætte dem i de rigtige grupper
Avatar billede cazoo Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:00 #3
Hmmm... Det ser ikke lige umiddelbart ud som om at man kan lave admins der...
Avatar billede cazoo Nybegynder
28. november 2003 - 10:50 #4
Da der ikke ser ud til at være sket noget herinde i lang tid, og jeg ikke har fået noget svar, tillader jeg mig at trække points'ene tilbage og derved få lukket spm'et...