Avatar billede juzz Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af lilo

Jeg kan ikke komme ind i min SuSE efter at jeg har kørt en ghost, med linux SuSE 8.0, men den har selvfølgelig ikke taget lilo med da den ikke er installeret. Hvordan installere jeg den uden at skulle installere det hele igen?
Avatar billede juzz Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:49 #1
hvis nogen skulle være i tvivl hvorfor jeg har givet det så mange point, er det fordi at jeg står og skal bruge det nu.
Avatar billede karinc Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:06 #2
Du kan da bare boote cd-1 og vælge boot installeret system, dereftergenskaber du MBR gennem YAST
Du skal være root