Avatar billede zak_mckraken Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ultra billig printer?

Jeg leder efter en ultra billig farve printer. Den skal bruges til at printe tekst (og halv-grimme billeder) ud med. Er der nogen der har hørt om et super billigt tilbud på sådan en fætter? (i københavn)?
Avatar billede thill Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:58 #1
Elgiganten har en LEXMARK Z35 til 289,-
ComputerCity har en HP Deskjet 3420C til 299,-
Avatar billede redhat9user Nybegynder
27. oktober 2003 - 22:41 #2
Hvor meget skal du skrive ud? HP og Lexmark er de dyreste i drift, men de billigste i indkøb. Canon er klart de billigste i drift og du kan få en god for omkring 500,-. Den billigste i drift koster iøvrigt omkring 1500,-
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 22:42 #3
Du kan bare købe refillblæk til Lexmark, jeg har fyldt min patron 10 gange, og den skriver stadig fint ud....
Avatar billede snap Nybegynder
27. oktober 2003 - 22:48 #4
Du kan også fylde refilblæk på en Hp printer
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 23:38 #5
Ja, men jeg skrev det fordi at redhat argumenterede for en HP pga. blækpriserne.

:)
Avatar billede redhat9user Nybegynder
28. oktober 2003 - 07:14 #6
Ok, jeg skrev det på baggrund af

http://www.datanord.dk/printertest.pdf

Og på baggrund af egne meget dårlige erfaringer med defekter og manglende support på HP (=Huge Problems) og på baggrund af egne erfaringer med meget høje driftsudgifter på Lexmark.

Der kan naturligvis være nogle, der har andre erfaringer, så jeg trækker mig.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 11:53 #7
Jamen du har helt ret i at Lexmark er dyre hvis man køber originale patroner, så ligger de på den forkerte side af 350 kr pr stk.

Men jeg har lige købt refillblæk til 10 x opfyldning for 300 kr. Så er det ved at være sjovt ;)
Avatar billede zak_mckraken Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:03 #8
Printeren skal være så billig som muligt, jeg skal bare kunne printe et par sider ud i ny og næ, og måske et kraks kort. Kan det så ikke bedst betale sig at skide på blækpriser og købe en ny når den løber tør?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 14:16 #9
Næh...det kan bedre betale sig at købe refill blæk ;)
Avatar billede redhat9user Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:24 #10
Med de billige printere er det billigere at købe en ny printer end at købe en sort og en farve patron.
Avatar billede snap Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:12 #11
du kan godt slippe point til thill da du har fået det bedste svar der kan gives
Avatar billede zak_mckraken Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:44 #12
Ja, og mange tak for det.
Avatar billede zak_mckraken Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:45 #13
pis! nu har jeg igen glemt hvordan man giver point!
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 18:46 #14
Du kan først give point når folk lægger et svar ;)
Avatar billede thill Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:09 #15
sådanne...
Avatar billede zak_mckraken Nybegynder
29. oktober 2003 - 22:26 #16
Takker....