Avatar billede reffak Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:26 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Tunge frugter - eller ?

Hej

Håber I vil give noget feedback på følgende site :

http://berrifine.hghardware.dk

Sitet er stadig under udvikling, men nær launch.

Alle frugt-billederne er meget tunge/store...sorry 56k users. Vi regner med at gå dem igennem og se hvor der kan spares når designet er kommet på plads.

Specielt har der været meget kontrovers omkring tekststørrelse.
Avatar billede reffak Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:28 #1
Nåja, login direkte fra forsiden er et krav fra kunden - men vi kan ikke rigtigt finde ud af at pakke det pænt ind...forslag?
Avatar billede mads.peder Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:46 #2
Hmm. SYnes det er en pæn nok side. Men havd mender du med login krav ??
Avatar billede mads.peder Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:48 #3
Med forlsag kan jeg blandt andet komme med at flytte login kassen op i toppen. man gider simpelthen ik sidde og lede efter den dernede

Og måske skulle du lave lidt mere harmoni i siderne.
Men ellers flot nok side :-)
Avatar billede tullejr Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:51 #4
æhh.. okay

kig dit site igennem med mozilla 1.5 - ikke lige noget jeg ville betale penge for med de fejl rundt omkring ;)
Avatar billede stigc Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:53 #5
Flot og anderledes side. Måske et lidt svære administrator login :)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:56 #6
tullejr<<<
Har da mozilla (godtnok FB 0,7) og i  min ser den da ganske fin ud :S
Avatar billede reffak Nybegynder
27. oktober 2003 - 22:02 #7
alle>>rart med feedback :-)
stiqc>> vigtig pointe, tak
mozilla/opera/ns/andre>> så snart vi har forliget os på designet vil vi kigge på understøttelse af disse. Sandt, det skal helst være i orden.
Avatar billede plumo Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:52 #8
Det er en flot side, med behagelige farver. Hvis du er interesseret kan du evt, sende noget af siden til mig, så kan jeg prøve at lave et forslag til et bedre login-design til forside ?!

Min E-mail er: plumO@team-nopanic.dk
Avatar billede yasp Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:36 #9
fjern sort omrids i logo
liiidt bedre jpeg kvalitet i åbningsbilledet
mere personligt fontvalg på åbningsside - arial er jo ikke den mest spændende font man kan vælge ....
ellers godt farvevalg (smag af æbler) og god struktur på sitet
Avatar billede plumo Nybegynder
29. oktober 2003 - 07:33 #10
prøv evt. verdana, den er rigtig god