Avatar billede mijoline Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:02 Der er 1 løsning

Fjernede filer i Outlook 2002

Når jeg sender til en bestemt der modtager i Outlook Express fjernes mine medsendte filer. Jeg har checket fluebenet i "Tillad ikke" i Outlook Express, men det hjælper ikke.
Hvis jeg sender via en anden modtager modtageren mine filer. Hvad kan problemet være.
PS Problemet er nyt og har ikke været der altid
Avatar billede mijoline Nybegynder
12. november 2003 - 17:26 #1
Har løst problemet ved at ændre i Outlook til at afsende mail som alm. tekst.