Avatar billede detra Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:40 Der er 9 kommentarer

Undelete ntfs partitioner

Jeg fik dummet mig under en installation af windows xp .. fik unpartitioneret min 300gb hdd ... Er det muligt for mig at undelete den?? Eller bare få alt indholdet tilbage igen ??? Plz .. Det er MEGET vigtigt for mig ...
Avatar billede bredker Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:41 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:42 #2
hvis du har paration magic kan du også oprette din paration igen uden at du skal formatere
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 19:46 #3
Prøv Pc Inspector eller GetDataBack for NTFS!

Hent gratis trial fra dette link

http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm
http://www.runtime.org/gdb.htm (getdataback)

Har selv brugt begge programmer med stor succes.
Bare installér og følg vejledningen på skærmen - begge programmer er meget nemme at bruge.

Held & lykke!

Steyr
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:52 #4
men regn ikke med at få det hele tilbage..O/
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:54 #5
Partition magic er klart det bedste bud, men mener at man SKal ha´ lavet recovery disketterne.
Avatar billede halifax Nybegynder
27. oktober 2003 - 23:21 #6
Det bedste er nok at bruge GetDataBack for NTFS

I trail version kan programmet vise om og hvilke mapper/filer der kan gendannes. Ellers skal det registreres, ca. kr. 600, rimelig billigt for vigtige data.

Vær opmærksom på ikke at foretage noget på disken, som data skal gendannes fra.
Citat:
Do not install GetDataBack on the drive you want to recover! It is strongly recommended to proceed as follows:
Install the program to another computer, which doesn't' t have any problems. If you have a choice, choose the computer which has the most RAM and is the fastest. Attach the drive you want to recover as a slave to this machine. Make sure the drive is jumpered correctly and is recognized by the BIOS.
After downloading GetDataBack run the setup.exe. The setup wizard will guide you through the installation process
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 21:27 #7
Lukketid detra??
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 15:14 #8
Lukketid detra??
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 15:51 #9
lukketid ???????