Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:43 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med afspilning af film!

Når jeg dobbelt klikker på en film, åbnes Media Player ikke. Men hvis jeg højre klikker på filen, og vælger at åbne den med Media Player er der ingen problemer! Det er en lille men irriterende fejl.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede ird Praktikant
27. oktober 2003 - 18:47 #1
prøv at geninstallere det
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:50 #2
Den gør det samme hvis jeg sætter PowerDVD eller andre programmer, som det normale afspilningsprogram!
Avatar billede ird Praktikant
27. oktober 2003 - 18:51 #3
har du tjekket for virus
Avatar billede ird Praktikant
27. oktober 2003 - 18:51 #4
altså med online scannere
Avatar billede bjorn_andreassen Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:54 #5
hvad for et fil format er der tale om?
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:13 #6
.avi, .mpg, .wmv og alle de andre kendte
Avatar billede bjorn_andreassen Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:32 #7
Du kan jo prøve at hente og instalerer den nyeste media player, godt nok på engelsk.
og se om problmet ikke forsvinder, derved.
http://download.microsoft.com/download/8/a/2/8a27acce-5c9e-46b3-8996-1e76c0413d17/MPSetupXP.exe
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:33 #8
Hvilken ver.?
Avatar billede bjorn_andreassen Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:34 #9
Version 9.
Avatar billede bjorn_andreassen Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:35 #10
De skriver den blev udgivet 1/7/2003, så den er da rimelig ny.
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:45 #11
den har jeg. Min er dog dansk!
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:57 #12
Prøv enten at klikke på internetindstillinger og under avanceret skal du sætte hak i afspil vidoer på hjemmesider.

Ellers skal du ind i mappeindstillinger og under filtyper skal du finde de filer du ønsker din WMP skal afspille så skulle problemmet være løst.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 20:04 #13
Når du har højreklikket på den fil, så vælg i stedet:

1) Åbn med
2) Med program...
3) I oversigten vælger du Windows Media Player
4) Sæt flueben i "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil"

Næste gang du åbner en fil af den type, vil den åbne med Windows Media Player

Go' fornøjelse
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:27 #14
Desværre resten og steyr. Det virkede ikke. Jeg tror det er en fejl i XP. Men hvis i har andre forslag så kom med dem!
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:31 #15
Hvis det ikke virker så er der kun en repration tilbage af selve Windows xp da både mit og steyr's forslag skulle virke men det er jo også næsten det samme :)
Avatar billede gnudi Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:35 #16
NYT NYT! Der sker, heler ikke noget når jeg sætter WMP til at køre cd'er automatisk.

MEN jeg kan godt med RealOne! Kan det være fordi at WMP9, PowerDVD og QuickTime køre på nogle af de samme .dll-filer?
Avatar billede resten Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:39 #17
Ang automatisk afspilling der skal du højreklikke på cdromdrevet og vælge hvad den skal gøre.