Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:45 Der er 19 kommentarer

online tv/radio

Hvor kan jeg se tv og høre radio online?
Avatar billede brink99 Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:47 #1
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 13:48 #2
Du kan bruge winamp, eller anden player med dette fede udvalg:

http://www.di.fm
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:51 #3
jeg tænkte på tv kanaler som tv3 bbc dr tv2 osv
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:52 #4
og helst danske
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:52 #5
det kommer jo helt and på hvilken slags musik du vil høre eller tv du vil se..
men det er rigtigt som pacr00n siger http://www.di.fm har et godt udvalg af musik.. ellers er der dr.dk jubii.dk osv
Avatar billede tomdane Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:55 #6
jeg vil anbefale www.dr.dk og så "hør netradio". De har 8-10 kanaler at vælge imellem, som burde kunne tilfredsstille enhver. Og så er der ingen reklamebreaks.

TD
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:55 #7
masterlu man er det gratis?
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:56 #8
for tv prøv http://wwitv.com/
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:59 #9
nu får jeg vel ikke nogan links som jeg kommer til at betale en formue for, vel?
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:59 #10
di.fm er gratis i en hvis grad, dr.dk er helt gratis og jubii tja her kan du kun høre den dårligste kvalitet gratis.. men vil helt klar anbefale di.fm, her har du både mulighed for at høre trance, techno, rap, eurodance, klassisk mm..
Kom lige i tanke om en anden side jeg kender, men kræver at du har realplayer installeret!! http://www.eurodancehits.com
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:01 #11
http://wwitv.com/ er en samling over alle de online tv stationer der er over hele verden.. og der er en pæn beskrivelse af hvad de sender på siden!! håber jeg har været til hjælp
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:06 #12
masterlu >> det er sku bare iorden, kom m en svar. jeg vil lige vente m at accepter nogen svar til senere for det kan godt være at der er andre der har nogle gode forslag.
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:08 #13
det er bare iorden men håber du kunne bruge min hjælp!!
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:09 #14
det kunne jeg helt sikker. du kender vel ikk en side hvor man også kan se film?
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:14 #15
hmm kommer and på om det er klip du snakker om eller om det er hele film.. snakker vi sider som demospasser eller mere seriøst indhold
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:17 #16
jeg tænkte mere på de film der bliver sendt på tv.
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:20 #17
Tror ikke at der findes sådanne sites endnu men de skal nok komme, du skal jo tænke på at det selskab som i sin tid produceret film har rettighedderne til den i mang mang år.. og tv selskaberne køber rettigheden til at sende den.. men prøv at kig på nogen film selskabers hjemmeside og måske er der noget der
Avatar billede masterlu Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:16 #18
hov.. har lagt det hele som kommentarer.. så her er et svar ;)
Avatar billede brink99 Nybegynder
17. september 2010 - 08:40 #19
hvad med at lukke dette spørgsmål