Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Site Vurdering!!

Hej jeg håber i vil hjælpe mig med lidt positiv eller negativ kritik af min site.. Jeg vil gerne høre hvad der er godt og hvad der er dårligt..

http://www.MixMeister.dk

MVH Bjarne Frimann Jensen
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:23 #1
2 hurtige ting... frames er dårligt.. og sort på mørkeblå er dårligt.. ellers fin nok
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:25 #2
frames er dårligt, det kan vi godt blive enige om. den sorte tekst vil om ikke så længe blive lavet om til hvid..
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 13:28 #3
regler 2.11 det er ikke tilladt at

oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede xyborx Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:31 #4
Du må meget undskylde, men så længe du ikke bruger standard HTML kode, har jeg ikke mulighed for at vurdere sitet som du ser det..
I MozillaFirebird ligner det endnu et af de klodsede designs, opbygget vha ensformige, kedeligt farvelagte tabeller. Men det ser sikkert ok ud i IE, som nok er den eneste browser der kan vise det nogenlunde pænt.
Skal vi lige give den en tur i validatoren?
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mixmeister.dk%2F
.. og husk selv at checke alle de andre sider, indeni dine frames.
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:32 #5
hvis vælger at forsætte med frames, bør du give menu frame en fast bredde. Prøv at se sitet i 800x600, så er der scrollbars over alt...

du bør også gøre noget ved font faverne, du bruger alt for mange farver.

Lav evt. noget mouse over farve skift på menuen, det ser ofte pænere ud.

Ellers er det et pænt design :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. oktober 2003 - 13:37 #6
Lige til en anden gang det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange i træk. Hvis man ikke har fået svar på sit spørgmål må man efter 7 dage lave et nyt spørgsmål. http://www.eksperten.dk/spm/419313
Velkommen til eksperten og du kan finde oplysninger omkring brugen og opførsel på eksperten på denne side www.ebruger.dk/faq som er lavet at en håndfuld brugere.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede masterlu Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:39 #7
Gruf jeg ved godt at jeg har posted det 2 gange sorry men er pænt ny og det første post jeg laved forsvandt bare kald mig *nube* :(
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 13:40 #8
helt ok master
Avatar billede masterlu Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:58 #9
men vil gerne takke for alle de svar jeg har modtaget