Avatar billede flyhard Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win 98 vil ikke huske skærm-indstillingerne

Jeg skal ud og hjælpe en god ven med hans maskine der kører Win98.
Hans problem er at selv om han ændrer indstillingerne for skærmen, husker den det ikke. Det er som om den kun vil starte op i fejlsikret tilstand.Den vil kun starte op i 16 farevr og den laveste opløsning der findes. Det er noget der er startet for en uge siden, før det virkede Win98 fint nok.
Mit gæt er at det er deres driver til grafikkortet der skal opdateres, men ville bare høre om der var andre gode ideer til dette
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:52 #1
du har nok ret.
og sæt opdateringen til 60mhz til at starte med - kan også være problemet!
Avatar billede flyhard Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:53 #2
Han ringede i går og var lidt usikker på de ting jeg spurgte ham om, så jeg skal ud og kigge den nærmere efter i sømmene. Han sagde at han ikke kunne finde en opdateringsfrekvens på skærmen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:57 #3
tjah hvis han ikke er en haj, så kan det jo være han har overset det.
Men det lyder klart som om han skal ha nogle drivere til kortet

tak for point