Avatar billede oz0j Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejl i send e-mail dialogboks

Jeg har en kunde, hvis PC har OE6 DK installeret på en WinXP DK. Når man sender en e-mail, så sker der følgende:

- dialogboksen omkring fejl kommer frem, men der står ingen fejlmeddelelse i boksen.
- e-mailen bliver liggende i udbakke
- e-mailen bliver sendt!!

Jeg har kontrolleret, at der er flueben i "gem en kopi ... i sendt post"

Nyeste version af OE6 er installeret.

Nogen løsningsforslag ud over at geninstallere det hele?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:37 #1
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:18 #2
Tak for svar. Det viste sig, at mappen "sendt post" er på > 2 GB, og så kan der ikke være flere e-mails i den. Dit forslag har jeg ikke prøvet.
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:19 #3
det fungerer fint nu efter at "sendt post" er blevet muget ud
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:46 #4
2 giga??? det kan sq ikke passe!
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:34 #5
så er der måske en anden fejl, men det hjalp at "muge ud" så filen blev mindre
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:00 #6
ok  -men så husk at luk spørgsmålet
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:19 #7
lukket