Avatar billede donnoer Nybegynder
26. oktober 2003 - 23:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program-pop-up: Windows - Forsinket skrivning mislykkedes

Hejsa.... Jeg har et STORT problem....
Jeg har 3stk. Hd i min PC... Men jeg bliver ved men at få en Program-pop-up: Windows - Forsinket skrivning mislykkedes : Windows kunne ikke gemme alle data for filen D:\Billeder.zip. Data er blevet mistet. Denne fejl kan skyldes en fejl i din computerhardware eller netværksforbindelsen. Prøv at gemme filen et andet sted.

Hvad kan jeg gøre ved dette problem....
Avatar billede aceventura Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:45 #1
Prøv at køre en scandisk, evt brug de respektive hdd-producenters disk-tjekkere... Det er ihvertald en start, skyldes det så fejl på disken.. Tjaa så er det jo lidt ærgerligt hvis du ikke har mere garanti:p
Avatar billede donnoer Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:50 #2
Det er en Maxtor... Og jeg har kørt PowerMax... Og den siger at der ikker er noget galt med HDén....
Avatar billede aceventura Nybegynder
27. oktober 2003 - 01:17 #3
Hmmm... det er så meget nemmer med en engelsk Xp.. Nemmere at finde fejlene da de jo er "oversat"..
Avatar billede aceventura Nybegynder
27. oktober 2003 - 01:19 #4
Det her skulle ordne det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;330174

Håber du klarer den med det, fundet ved en søgning på Google efter: "error in delayed writing"
Så det er altså en "anerkendt" fejl..

Mvh
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:11 #5
takker=)