Avatar billede heavybreezer Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:00 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Vurder enova

Hvis I vil være så venlige at vurdere mit design?
Evt. nogle konstruktive svar omkring farver, opbygning, osv.? :)

http://www.computerbox.dk/enova2/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:23 #1
Jeg kan ikke lide brugen af den grønne farve. Området omkring "dk" og kuglerne får et grimt giftgrønt skær. Farven er simpelt hen i for dårlig kontrast til den grå.

Hvad skal kuglerne sympolisere? - umiddelbart tænker jeg "pebermyntebolcher i herreurinaler". Men det er vel ikke meningen?

Ud over det, er det jo en opbygning helt efter bogen.
Avatar billede wuddie Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:21 #2
Jeg syntes at det er et kanon flot design. Noget som jeg især godt kan lide er dine to pile i nederste del af designet. Syntes at man lægger meget mærke til dem, og det er en simpel, men profesionel effekt.

Keep on tha good work!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:21 #3
Bryder mig ik om menuen, vil gerne have loft og bund på den. Kan heller ik forstå hvorfor den skal stå midt på siden (ude i siden). Så hellere øverst eller nederst. Bare ik på midten ;-) også samme kritikpunkter som nanoq.

Men ellers flot nok side
Avatar billede staz Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:06 #4
mads.peder >> Hvor henne den skal stå, det er jo en smagssag. Har lige fået bedømt et design, og der var der en der mente jeg burde midterstille den. Så hvad for designes man skal midterstille og hvad for nogle man ikke skal... det er jo rimlig svært =)

Men han beder som jeres mening, så det er jo fint nok du kommentere det, slet ikke det. Ville bare lige smide en kommentar omkring det =D