Avatar billede ntrenze Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

At åbne og lægge en .bin fil ned på CD-rom

Jeg har en .bin fil på min computer. Jeg har et program (IsoBuster), som jeg kan åbne den i, men når jeg prøver at udpakke eller køre den kommer den med en fejl. Kan det være fordi at man skal lægge den ned på en CD inden man kan åbne den? Hvis ja, hvordan får jeg den så ned på en CD når den fylder 800 mb?
Avatar billede c-holst Novice
26. oktober 2003 - 21:06 #1
du skulle også gerne have en cuefil. så hvis du fx har nero, kan du vælge andre formater, brænd fra billedfil, og her vælge den cuefil du gerne skulle have.

i wizarden vælger du kompiler ny cd>andre formater>opret cd fra billedfil>afslut>find filen. Du skal så vælge at kunne se alle filer for at finde den.

det er det samme princip i alle andre programmer. vælg cuefilen og brænd. så kører det.
Avatar billede c-holst Novice
26. oktober 2003 - 21:09 #2
med størrelsen er det ikke sikkert den ender med at fylde så meget, så prøv dig frem.
der er også en funktion der tillader dig at "overbrænde" men det vil jeg helst ikke hænges op på, da der advares om diverse mulige ulykker, og jeg har ike prøvet det selv.
Avatar billede c-holst Novice
26. oktober 2003 - 21:09 #3
ellers er det op i filer, brænd billede. o.s.v.
Avatar billede ntrenze Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:16 #4
Vil det sige at jeg bare skal læge .cue filen ned på cd'en?
Avatar billede ntrenze Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:18 #5
læge = lægge :D
Avatar billede c-holst Novice
26. oktober 2003 - 21:25 #6
ja, så finder den selv ud af resten. Tror de skal ligge i samme bib. på din HD. sværere er det ikke(som udgangspunkt)
Avatar billede ntrenze Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:31 #7
Jeg har Nero 6. Hvordan kan jeg sætte den til at brænde efter en Imagefil i det?
Avatar billede c-holst Novice
26. oktober 2003 - 21:35 #8
har ikke nero 6, men prøv at kigge lidt i menuerne efter noget i den retning som jeg har nævnt. er der ikke sådan en opstartswizard
Avatar billede plex85 Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:43 #9
Hi ! Husk hvis din version er dansk hedder det ikke imagefil men billedfil ! plex85